סלבס בהתחזקות

הזמר איתי לוי: "אני חוזר בתשובה"

הזמר המצליח איתי לוי נשאל האם הוא רואה את עצמו חוזר בתשובה סופית ביום מן הימים. התשובה שלו תרגש גם אתכם

  • כ"ז אדר ב' התשפ"ב
איתי לוי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם)איתי לוי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם)
אא

הזמר איתי לוי העניק ראיון ל'ישראל בידור', ובמהלכו נשאל האם הוא רואה את עצמו חוזר בתשובה סופית ביום מן הימים. "אני חוזר בתשובה כל הזמן", השיב לוי בגילוי לב. "חוזר בתשובה גם בבפנים שלי. זה מלחמות כאלה, אם הקדוש ברוך הוא ירצה – לשם זה ילך. הכל בסדר".

כבר תקופה ארוכה מתקרב איתי לוי ליהדות, ובשנים האחרונות הצטרף לשורה של זמרים כגון דודו אהרון, עומר אדם, שלומי שבת ורמי קליינשטיין, שהכריזו כי הם לא מופיעים בשבת. הוא אף הגיע להתברך בביתו של  שר התורה, מרן הרב חיים קנייבסקי זצ"ל, חודשים ספורים לפני פטירתו, והודיע כי הוא מקבל על עצמו לשמור שבת כהלכה.

"אני אדם מאמין, מקפיד על כשרות, מדליק נרות מניח תפילין, ולא מופיע בשבת בעד שום סכום שבעולם", אמר בראיון שהעניק בעבר ל'ישראל היום'. עוד הוסיף ואמר: "יש חיים אחרי שמישהו יקר לך מת. לפעמים החיים קשים, ואנשים רוצים למות. אנחנו חיים רק פעם אחת, ו'מתים' הרבה פעמים תוך כדי כי יש דברים שמושכים אותנו למטה - אבל יש תקווה. יש חיים מהצד השני של הדלת".

באחת ההזדמנויות העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה שלו כשהוא עטור בתפילין, וריגש את הגולשים כשכתב: "תודה למלך מלכי המלכים הקב״ה, אבא גדול, על המתנות השיעורים והיכולת לתת ולקבל ולהכיל את הכל אני אוהב אותך תודה על כל נשימה ולב שפועם".

איתי לוי בראיון לעמי מימון מרדיו קול ברמה - הזיכרונות מבית הכנסת, השתדלותו הגדולה שלא לפספס הנחת תפילין, והכנסת ספר התורה שקיים לאחרונה אייל גולן. האזינו:

תגיות:תשובהאיתי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה