חדשות יהדות

הרב הראשי: "להוסיף פרק תהילים לאחר כל תפילה. לקרוע שערי שמים"

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, קורא לעם ישראל לקרוע את שערי השמים בתפילות, ולהוסיף לאחר כל תפילה את פרק קכ"א בתהילים, ולאחריו את תפילת "אחינו"

  • כ"ו אדר ב' התשפ"ב
הרב דוד לאו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)הרב דוד לאו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, קורא לעם ישראל להרבות בתפילות, להוסיף לאחר כל תפילה את פרק קכ"א בתהילים, ולאחריו תפילת אחינו כל בית ישראל.

"עם ישראל נתון בימים האחרונים תחת מתקפת טרור פרועה ורצחנית", אמר הרב בכאב, "זהו הזמן בו עלינו לקחת את אומנות אבותינו בידינו. ולקרוע את שערי השמים בתפילות לה׳ שיאמר די לצרותינו.

"אני קורא לכלל הציבור להוסיף אחרי כל תפילה את פרק קכ"א בתהילים, ולאחריו תפילת 'אחינו כל בית ישראל'. נתפלל ונייחל לקב"ה שיאמר די לצרותינו, ולא נראה יותר את המראות הקשים הללו", מסיים הרב את דבריו.

פרק קכ"א

שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב
וְאִמְרוּ אָמֵן.

תגיות:הרב דוד לאוטרורפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה