חדשות בארץ

"הייתה לב אחד גדול": הגר"ד לאו ניחם את בני משפחתה של דורית יחבס הי"ד

לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחה דורית יחבס, הגיע הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, לנחם את בני משפחתה. מוקדם יותר דחתה המשפחה בקשה של בני משפחת המחבל להגיע לניחום אבלים

  • כ"ד אדר ב' התשפ"ב
(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

חמישה ימים חלפו מאז פיגוע הדריסה והדקירה הרצחני בבאר שבע, בו נהרגו ארבעה אזרחים ונפצעו נוספים. בני משפחתה של דורית יחבס הי"ד, שנרצחה בפיגוע, קיבלו היום (ראשון) ניחומים מהרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, שהגיע לביתם שבמושב גילת.

הרב ביקש להזכיר לכמה אנשים הייתה יחבס ז"ל חשובה, ואמר: "אתם מדברים על כלה, אתם מדברים על בת, אתם מדברים על רעיה, מדברים על אמא, דודה. היא הייתה יודעת תאריכים של ימי הולדת של נינים, לא של ילדים שלה, זה הכל מתחיל מלב אחד גדול מאוד. אנחנו לא מצליחים להבין איך חסר הלב הזה פגש אותה לצערנו".

מוקדם יותר היום דווח שכמה מחברי חמולת אבו אל-קיעאן, ממנה יצא המחבל, ביקשו להגיע לנחם את בני משפחת יחבס, אולם המשפחה סירבה לבקשה ואמרה: "במצבנו אנחנו לא מוכנים לקבל את משפחת המחבל לניחומים".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', שהגיע היום לנחם את בני המשפחה, נקט בלשון תקיפה כשאמר "המסע הזה שלנו פה חייב להיות משותף. אני אומר בקול מאוד ברור: אי אפשר שתהיינה נאמנויות כאלה ואחרות, לא לדאע"ש ולא לרשות הפלסטינית. אי אפשר להמשיך ככה. אני יודע שמדובר בשבטים ובחמולות, וזה לא פשוט. אבל זו לא צורה. תסתכלו על הילדים האלה שנולדים היום - כמה שנים הם עוד יחיו ככה? וגם המדינה צריכה להיות יותר נחושה".

תגיות:הרב דוד לאוניחום אבליםבאר שבעפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה