חדשות בארץ

הקרמלין: "פוטין הביע בפני בנט תנחומים על הפיגוע"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וראש הממשלה נפתלי בנט שוחחו שוב על המצב באוקראינה. בנט כינס צוות שרים והבטיח: "נגיע לכל מי שהיה לו קשר למחבל"

פוטין ובנט, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)פוטין ובנט, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

הקרמלין הודיע הערב (רביעי) כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וראש הממשלה נפתלי בנט שוחחו היום (רביעי) פעם נוספת בנוגע למלחמה באוקראינה. במהלך השיחה ביקש פוטין לשלוח תנחומים לישראל על הפיגוע הקשה בבאר שבע אתמול: "הנשיא הביע תנחומים על הפיגוע שגבה חיי אדם".

בהודעת הקרמלין צוין כי "ראש הממשלה הישראלי הציג כמה רעיונות להמשך הדרך ושיתף בהערכותיו לגבי המצב באוקראינה, בהתחשב בשיחותיו עם מנהיגים של מדינות נוספות".

כזכור, השיחה האחרונה בין בנט התקיימה לפני כעשרה ימים ונמשכה כשעה וחצי. השניים שוחחו על הניסיונות להשיג הפסקת אש בין רוסיה ואוקראינה, כמו גם על הסיוע ההומניטארי שישראל שולחת לאזור הלחימה. לאחר השיחה שוחח בנט גם עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

על רקע המלחמה הנמשכת, דווח היום אנטולי צ'ובאיס, מראשי המשק הרוסי ב-31 השנים האחרונות, עזב את רוסיה, ככל הנראה על רקע התנגדותו למהלכיו של פוטין. צ'ובאיס הוביל רפורמות גדולות בכלכלה הרוסית לאחר התפרקותה של ברית המועצות. הוא עבד, בין היתר, כנציגו המיוחד של פוטין בנושאי איכות סביבה ונחשב לאחד ממקורביו. בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות, נראה צ'ובאיס כשהוא מושך כסף מכספומט באיסטנבול, אליה נמלט. מדובר בפקיד הבכיר ביותר עד כה שגילה התנגדות למהלכי פוטין באוקראינה.

בתוך כך, בעקבות הפיגוע בבאר שבע כינס בנט הערב את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. הוא שיבח את האזרחים שחיסלו את המחבל, והצהיר: "כוחות הביטחון פועלים כדי להגיע לכל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, למחבל. כל מי שסייע, היווה השראה, הסית, שיתף פעולה – נגיע אליו. ליבנו עם משפחות הקורבנות".

תגיות:טרורולדימיר פוטיןאוקראינהרוסיהנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה