סלבס בהתחזקות

אביב אלוש על הפיגוע בבאר שבע: "מזכיר לכולנו מה שקצת שכחנו להיות"

השחקן והזמר אביב אלוש שיתף פוסט כואב לזכרם של ארבעת הנרצחים בפיגוע: "אירוע שמזכיר לנו את המכנה המשותף והפשוט שאין לנו יכולת לברוח ממנו. אנחנו יהודים"

  • כ' אדר ב' התשפ"ב
אביב אלושאביב אלוש
אא

עם היוודע דבר הפיגוע הרצחני אתמול (שלישי) בבאר שבע, נשטפה הרשת באלפי תגובות המומות וכואבות. אחת מהן היא של השחקן והזמר אביב אלוש, שביקש להציע נקודה למחשבה אודות הסיבה בגינה אנחנו נרדפים.

כך נכתב בפוסט: "בימים שבהם אנחנו מחפשים נקודות חיבור ואיחוי בין כל החלקים הלא באמת מחולקים של העם, מגיע פתאום אירוע שמתזכר את כולנו, מסיר את כל המסכים והמחיצות, ונוגע במכנה המשותף השורשי והפשוט שאין לנו לעולם את היכולת לברוח ממנו. אנחנו יהודים".

אלוש המשיך וכתב: "לכוח שרוצה להשמיד אותנו לא מעניין אם אנחנו שומרים כשרות או שבת, מה אנחנו לובשים, ולאיזה זרם אנחנו שייכים. כי הכוח הזה מבין ויודע את מה שאנחנו קצת שכחנו להיות – אנחנו עם אחד! אין באמת הפרדה. המלחמה הזו היא מלחמה רוחנית, לא דתית ולא לאומנית".

השחקן סיים וכתב שעל מנת לנצח במלחמה הזאת, יש להוסיף אהבה בפול ווליום: "1. אהבה לבורא, 2. אהבה לתורתו ולסיפור שלנו, 3. אהבה בין אדם לחברו, 4. אהבה לארץ ישראל. לעילוי נשמתם של ארבעת הנרצחים הי"ד: דורית יחבס, הרב משה קרביצקי, לורה יצחק ומנחם יחזקאל. ת.נ.צ.ב.ה".

תגיות:באר שבעאביב אלושפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה