חדשות בארץ

תאונה חריגה: אוטובוס התנגש בחנות בגדים בתל אביב

ארבעה אנשים נפצעו בתאונת דרכים, בה עלה אוטובוס על המדרכה והתנגש בחנות. אחד הפצועים פונה לבית חולים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

  • י' אדר ב' התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

תאונה לא שגרתית: אוטובוס התנגש היום (ראשון) בחנות בתל אביב, וארבעה בני אדם נפצעו. לפי החשד, הנהג איבד שליטה על האוטובוס, וכתוצאה מכך עלה על המדרכה והתנגש בחזית חנות בגדים באזור מגדל שלום בעיר. בין ארבעת הפצועים נמנים שניים מנוסעי האוטובוס, אישה ששהתה בחנות ואדם נוסף שעבר באזור. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

לדברי מד"א, הדיווח על ההתנגשות הגיע למוקד 101 של מד"א מרחב דן, בשעה 13:17. צוותי רפואה של מד"א פינו את הפצועים מתוך האוטובוס. אחד הפצועים, גבר בשנות ה-60, פונה לבית החולים איכילוב, ואילו שלושת הפצועים האחרים קיבלו טיפול במקום ולא היו זקוקים לפינוי לבית חולים.

חובשי מד"א איתן גברא ויששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס שהתנגש בחנות והמולה רבה שהייתה במקום. מיד התחלנו לסרוק את האזור על מנת לאתר את הפצועים, להעריך את חומרת פציעתם ולוודא שאין פצועים לכודים".

החובשים המשיכו וסיפרו: "איתרנו ארבעה פצועים, שנפגעו באורח קל בלבד וסבלו מחבלות קלות. גבר בן 61 שהיה באוטובוס בזמן התאונה פונה לבית החולים, ואישה שהייתה איתו טופלה בשטח ולא נזקקה לפינוי. אישה שהייתה בחנות בזמן התאונה וגבר שהלך ברחוב והיה עד לאירוע היו נסערים, וטופלו על ידי צוותים שלנו במקום".

בארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסרו בתגובה כי יש לחקור את הסיבות שגורמות לאוטובוסים להיות כלי התחבורה המסוכן ביותר בכביש. "הגיע הזמן שהגורמים הרלוונטיים יכנסו לעובי הקורה בכל הקשור לשעות הנהיגה, כשירות הנהגים ובטיחות האוטובוסים", אמרו.

בארגון קבלו על תנאי העבודה להם זוכים נהגים, והוסיפו: "נהגי האוטובוסים לא מקבלים את ההכשרות התקופתיות המגיעות להם, ולכן אנו רואים תאונות נוראיות מעין אלה. הכתובת הזו הייתה על הקיר. חייבים לעצור את כדור השלג הזה לפני שיהיה מאוחר מדי".

תגיות:תל אביבתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה