חדשות יהדות

הלכה לעולמה בתו של הבבא סאלי, אמו של הגר"מ הראל מראשי ישיבת "אבני נזר"

בהיכלי התורה ובישיבת "אבני נזר" העתירו בתפילות ובהתחזקות בלימוד תורה בתענית דיבור לרפואת אמו של הגר"מ הראל, אך למגינת ליבם של בני המשפחה ותלמידי הישיבה הקדושה, השיבה את נשמתה לבוראה הבוקר

  • ה' אדר ב' התשפ"ב
אא

ברוך דיין האמת: בירושלים הלכה לעולמה הבוקר (שלישי) הרבנית עישא עליזה הראל ע"ה בתו של הבבא סאלי זיע"א ואמו של הגאון הרב משה הראל שליט"א מראשי ישיבת "אבני נזר" שבראשותו של מורנו הגאון הגדול הרב זמיר כהן שליט"א.

המנוחה ע"ה אושפזה במצב קשה לפני מספר ימים לאחר שמעדה ונפלה בביתה, ופונתה במצב קשה לבית החולים. בהיכלי התורה ובישיבת "אבני נזר" העתירו בתפילות ובהתחזקות בלימוד תורה בתענית דיבור לרפואת אמו של הגר"מ הראל, אך למגינת ליבם של בני המשפחה ותלמידי הישיבה הקדושה, השיבה את נשמתה לבוראה הבוקר.

לפני כשנה וחצי הלך לעולמו בעלה הגה"צ הרב יהודה אריה הראל מרבני ישיבת "קול יעקב" לאחר שחלה בנגיף הקורונה, 

המנוחה נולדה במרוקו להוריה האדמו"ר רבי ישראל אבוחצירא זצוק"ל - ה'באבא סאלי', ולרעייתו הרבנית מרים ע"ה, ובהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה, יחד הקימו את משפחתם לתפארת, תוך שימת דגש מיוחד על חינוך הילדים בקדושה ובטהרה.

בפטירתה הותירה אחריה משפחה גדולה וחשובה, בנים תלמדי חכמים וראשי ישיבות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה וההלכה ובראשם בנה הגאון רבי משה הראל שליט"א.

במסע ההלוויה של המנוחה, שיצא מישיבת "קול יעקב" בירושלים לבית החיים סנהדריה, נטלו חלק גדולי ישראל, ראשי ישיבות ותלמידים בישיבת "אבני נזר".

תגיות:הבבא סאליאבני נזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה