סלבס בהתחזקות

נטלי דדון על הקריאה בספר התניא: "היום אני יודעת שיש בורא"

גם אשת התקשורת המפורסמת מרותקת לספר התניא: "הרוחניות, הפסיכולוגיה, התשובות שחיפשתי... הכל בתניא"

  • כ"ו אדר א' התשפ"ב
(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אשת התקשורת נטלי דדון החלה לשתף בתקופה האחרונה בגילוי חדש עבורה - ספר התניא. הספר נכתב לפני יותר מ-220 שנה על רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד, והוא כולל הנחיות לדרך הנכונה בה יש לחיות את החיים ולעבוד את הבורא מתוך רגש והבנה. דדון בת ה-38 סיפרה בשבוע שעבר באינסטגרם על תחילת ההיכרות וההעמקה שעברה עם הספר.

"תמיד הייתי מחוברת לאמונה, אבל הקולות שהגיעו אליי מאנשים מסביבי בנוגע לתניא ואיך זה שינה את חייהם, סיקרנו אותי מאוד. החלטתי לצלול פנימה, ומצאתי שכל מה שלמדתי בעזרת ספרים, הרצאות וקורסים פשוט נמצאים כל כולם בתורה הפנימית והשילוב של האמונה הפכו את התכנים לחזקים יותר מכל מה שלמדתי קודם. זה בא לעורר את הכוח הפנימי ביותר בנשמתו של יהודי... מצאתי את עצמי איתנה בנפש כמו שלא האמנתי שניתן להיות ולא רק כלפי חוץ בזכות לימודי התניא". 

"יכולה להגיד שאני כבר באורות מכל קריאה ותובנה. כל שיעור זה פרפרים. סקרנות להמשך והתרגשות אינסופית", סיכמה דדון. היא גם הוסיפה וסיפרה שבנה ריף הוא דור תשיעי לשושלת של רבי שניאור זלמן מלאדי.

"אנשים בדרך כלל חושבים שבשביל להשיג רוחניות צריכים להרחיק עד למנזר בודהיסטי בהודו, כפי שעשתה בזמנו עדן הראל", המשיכה ופירטה דדון בסטורי נוסף. "אלא שדווקא שם, יהודים רבים מתחילים לגלות את היהודת במלוא עוצמתה והדרה. דווקא במקום הכי רחוק מארץ הקודש - שם מתחיל החיבור האמיתי שלהם ליהדות. אגב, עדן בעצמה סיפורה בעבר שבמנזר הבודהיסטי אמרו לה שאין מה לחפש שם ושכל מה שהיא צריכה בחיים נמצא ביהדות". 

"אני יכולה להעיד על הסקרנות האינסופית שלי שהובילה אותי לקריאת ספרים, מחקרים, הרצאות, סדנאות וכדומה במשך שנים, כשכל אלה מדהימים בפני עצמם. אבל רק כשלקחתי על עצמי ללמוד את המקורות שלי וצללתי ללימודי התניא, הכל התיישב במקום: הרוחניות, הפסיכולוגיה, המנטורינג, ההילינג, התובנות, התשובות שחיפשתי.... בתניא (ואני רק בהתחלה)". 

בסטורי נוסף היא כתבה וסיכמה: "תוספת קטנה אבל גדולה: יש שינוי מהותי באמונה הפנימית שלי בבורא. משהו במעבר שבין להאמין שהוא שם לבין לדעת. היום אני יודעת".

לרכישת הספר המומלץ "מודעות יהודית - רעיונות מרכזיים בספר התניא בשפה בהירה ופשוטה", היכנסו לכאן  

לצפייה בכל הספרים שעוסקים בספר התניא, היכנסו לכאן

תגיות:התניאנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה