צניעות האשה

מזעזע: "הילד זרק אבן שניפצה חתיכת קרמיקה שעפה לתוך העין - והעין התפוצצה"

"היו שאגות, צעקות, בכיות, אמבולנס. כל הנשים מסביב באותה שנייה התחילו לקבל על עצמן קבלות בצניעות לרפואתו"

אא

סיפור מחריד ביותר פורסם ממש לאחרונה ב'קו הישועות', שבו מתפרסמים מדי יום סיפורים אישיים של נשים שהתחזקו בדבר מה בצניעות וזכו לראות ישועות. וכך מספרת בעלת המעשה את האירוע המזעזע שאירע לנכדה: "שלום נשים יקרות ואהובות, הסיפור שלנו הוא לא סתם סיפור, הוא סיפור של נס מעל הטבע שממחיש כמה הצניעות חשובה לפני הקב"ה. זהו סיפור מצמרר שארע בסוכות תשפ"ב. הנכד שלי, ילד בן חמש, זרק אבן בחוזקה והאבן פגעה בחתיכת קרמיקה שהתפוצצה ברחוב, ורסיס של קרמיקה עף בעוצמה אדירה הישר לתוך העין של נכדי.

אני לא יכולה לתאר לכן את הבהלה והרעד שאחז בכולנו. העין פשוט התפוצצה! היו שאגות, צעקות, בכיות, אמבולנס. כל הנשים מסביב באותה שנייה התחילו לקבל על עצמן קבלות בצניעות לרפואתו. החלטנו שאנחנו לא נתאפר בעיניים 40 יום, וזאת למרות שיש לנו חתונה במשפחה בתוך ה-40 יום הללו. 

הילד הובהל לבית החולים. הרופאים היו מזועזעים! הם הזמינו ניתוח חירום.

באותו זמן כל בנות המשפחה החלו לקבל על עצמן קבלות בצניעות לרפואתו, וכל המשפחה המורחבת התגייסה לתפילות. לאחר שעתיים שהילד נמצא בחדר ניתוח, הרופאים יצאו ואמרו לנו "אל תצפו לכלום. העין קיבלה מכה קשה, וכשאנחנו אומרים 'מכה קשה' תכפילו פי 100 ממה שהבנתם. אין סיכוי לריפוי, וייתכן שאפילו נצטרך להוציא את העין".

היינו מזועזעים! בכינו! קרענו את השמיים!

אבל כל הזמן היינו חדורי אמונה. כל הזמן אמרנו 'אין עוד מלבדו', הקב"ה יכול הכל.

יום למחרת התקשרתי לקו הצניעות, והשארתי הודעה לנשים המאזינות בה אני מספרת את שאירע, ומתחננת בפני השומעות שיקבלו על עצמן קבלה בצניעות לרפואתו.

ואז הרבנית שמנהלת את הקו חוזרת אליי ואומרת לי "אני רוצה שאת תחברי 40 נשים חדשות לקו. תחברי גם נשים ובנות שאינן שומרות תורה ומצוות". אמרתי לה "איך אני אעשה את זה??", והיא השיבה לי בביטחון "אם את תחפשי – את תמצאי". היא נתנה לי כוח, ודחפה אותי בתוך כל הצער והכאב לצאת לגייס 40 נשים שיאזינו לקו מדי יום. וזה לא היה קל.

אני במקום עבודתי עובדת עם נשים טובות ומקסימות, אבל אינן שומרות תורה ומצוות. כשהן שמעו מהסיפור הן הסכימו למען רפואת הילד להתחבר לקו הצניעות, ואפילו קיבלו על עצמן קבלות בצניעות! הקבלות הללו כל כך ריגשו אותי, ביניהן היו זריקת בגדי ים שאינם צנועים, זריקת חצאיות קצרות, כיסוי ראש בעת קריאת תהילים ועוד.

המשכנו בני המשפחה בתפילות, בקבר רחל, בקברו של רבי מתיא בן חרש, במקומות הקדושים. לא נחנו לרגע. קיבלנו על עצמנו עוד קבלות בצניעות. בנוסף, כל שבוע חילקתי את העלון של קו הצניעות, חילקתי 130 עלונים שבגימטרייה זה 'עין.' חילקתי למורות, לבתי ספר, יש לי חברות שהן מורות שישבו כל יום שישי עם התלמידות שלהן והקריאו להן את העלון וחיזקו אותן. חילקנו את זה בכל רחבי הארץ, בכל מקום. עוד דבר שעשיתי יחד עם חברה טובה היה ללמוד כל יום הלכותצניעות במשך 40 יום, שבסיומם המשכנו לעוד 40 יום, ועוד 40 יום, כשבמהלכם הילד עובר ניתוח ועוד ניתוח.

הרופאים כל הזמן אמרו "הדרך עוד ארוכה", אבל לאט לאט התחלנו לראות אור בקצרה המנהרה. העין התחילה לחזור מבחינה חיצונית למראה הטבעי שלה, ולא היה אפשר להבחין שהעין פגועה, וזה היה נס בפני עצמו. אבל הילד עדיין לא רואה בעין! ואנחנו מחכים שהילד הזה יראה, שיזכה לראות את אותיות הגמרא והתורה הקדושה!

אנחנו לא מרפים, ממשיכים בעוד קבלות בצניעות. זרקתי חצאית שכל כך אהבתי, ואמרתי לקב"ה 'אני גוזרת אותה, אני קורעת אותה, ואני מבקשת שבזכות זה תקרע את הגזירה מהנכד שלי, ותגזור לנו גזירות טובות'.

לא התייאשנו, ואמרתי לקב"ה שאני מחכה לפרסם את הישועה על הנס הגדול בקו הצניעות. בכל ביקורת רפואית קיווינו להתקדמות, והיום הזה הגיע.

היום, י"ב באדר א' תשפ"ב, חודש של שמחה, חודש של ניסים, התבשרנו בנס הגדול. זימנו את הנכד לבית החולים, והרכיבו לו עדשת מגע עם מספר מאוד מאוד גבוה, וברוך השם אחרי שהרכיבו לו את העדשה הוא התחיל לראות!

"הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", אין עוד מלבדו, הקב"ה יכול הכל, הקב"ה פוקח עיוורים. אנחנו כבר בהכנות לקראת סעודת הודיה כדי להלל את שמו של הקב"ה בעולם, ולהראות כמה חשובה הצניעות בפני הקב"ה, וכמובן להודות על כל הניסים והישועות".

אנא התפללו לרפואה שלמה של יהודהאליהובןנויאתאביגיל.

פודקאסט "מתחזקות": מה ה’ הכי רוצה ממך? המדרש חושף את הסוד. בואי לגלות:

 

פודקאסט "מתחזקות" - כיצד ניתן להתחזק בצניעות? קבלי 5 טיפים מנצחים

תגיות:רפואהנסצניעות האשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה