חדשות בארץ

אלפי אנשי ימין מפגינים בכיכר הבימה בת"א: דרישה לוועדת חקירה ממלכתית בפרשת פגסוס

אלפי בני אדם משתתפים בהפגנת הימין בכיכר הבימה בתל אביב, וקוראים להקים ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הריגול של משטרת ישראל

  • ט"ז אדר א' התשפ"ב
צילום: תומר נויברג/פלאש90צילום: תומר נויברג/פלאש90
אא

הפגנת ענק בתל אביב, בעקבות פרשת פגסוס: אלפי בני אדם הגיעו הערב (חמישי) להשתתף במחאת הימין בכיכר הבימה בתל אביב, בקריאה להקים ועדת חקירה בפרשת הריגול של המשטרה.

המפגינים מחזיקים שלטים בגנות המפכ''ל לשעבר רוני אלשיך, פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, ומחזיקים שלטים שעליהם נכתב "הפרקליטות ובג"צ אויבי העם", ו"כולנו בנימין נתניהו".

בין משתתפי ההפגנה נמצאים ח"כים ממחנה הימין: יואב קיש, ישראל כ''ץ, מיקי זוהר, אופיר אקוניס וקטי שטרית – חברי הליכוד, וכן שמחה רוטמן ואיתמן בן גביר – חברי ''הציונות הדתית''.

ח"כ ישראל כ"ץ אמר בהפגנה: "אני אומר בשם מיליונים - כולנו בנימין נתניהו. עד לברור העובדות יש לעצור את כל ההליכים''. ח"כ מיקי זוהר: "פוגעים ברגל גסה בכל חלקה דמוקרטית, לא נשתוק".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, נשא אף הוא דברים: "העם רוצה ממשלת ימין מלא בראשות הליכוד, הרוב הגדול בעם הזה הוא לאומי, מסורתי, הוא אוהב את ארץ ישראל, אוהב את תורת ישראל, אוהב את עם ישראל ואוהב את צה"ל.

"אנחנו עומדים כאן ואומרים: לעולם לא נוותר על המדינה שלנו", אמר יו"ר המועצה האזורית שומרון. ''הגעתי השבוע לשכונת שמעון הצדיק ללשכה של חבר הכנסת איתמר בן גביר וראיתי את אוזלת היד. הממשלה שחלשה מול הבדואים בנגב, אבל חזקה מאוד מול היהודים בחומש, ממשלה שחלשה מול הפורעים הערבים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, אבל חזקה מאוד מול הציבור חברי הכנסת שבאים לחזק את התושבים היהודים המותקפים.

"ממשלת ישראל נבחנת תמיד באיזורי הספר. פעם בנגב, פעם בעוטף עזה, פעם בחומש, בשמעון הצדיק המכונה בתקשורת שייח ג'ראח, והממשלה הזו נכשלת בכולם, הממשלה חלשה - אבל העם שלנו חזק ואנחנו ננצח'', סיים דגן.

יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לא הצליח להגיע להפגנה "מסיבות שאינו יכול לפרט". הוא שיגר סרטון שקרא לאלפי בני אדם לצאת ולהפגין: "מסיבות שאיני יכול לפרט, אני לא יכול להיות אתכם בכיכר הבימה. אני מפגין אתכם מירושלים", אמר ראש הממשלה לשעבר.

בתוך כך, אמש הגיבו בסביבת נתניהו על הודעת הפרקליטות כי אין עילה לדחיית משפטו, כיוון שלא נתגלה שימוש בתוכנת הריגול בנוגע לתיקי החקירה הספציפיים. "לא ייתכן שהחוקרים יחקרו את החוקרים בלי שאף גורם נחקר באזהרה ובלי לחשוף לציבור את המידע שהושג בריגול לא חוקי", תקפו אנשי נתניהו. "כשלפי הסקרים 75% מהציבור לא מאמין למשטרה, אי אפשר שהמשטרה תבדוק את עצמה ושהפרקליטות תאמץ את טענות המשטרה כאילו היו תורה מסיני. המשטרה כבר נתפסה בשקר כשטענה רק לפני ימים אחדים שלא ביצעה שום ריגול. ההודאה המטלטלת של המשטרה עכשיו, שהיא ריגלה 'רק' נגד מומו פילבר ואיריס אלוביץ׳ היא רעידת אדמה".

"נראה שזהו קצה הקרחון בהיקף הריגול המשטרתי נגד אזרחי ישראל. לכן רק ועדת חקירה ממלכתית תוכל לחשוף את היקף הריגול המשטרתי הבלתי-חוקי ולהגיע לחקר האמת", הוסיפו אנשי נתניהו.

תגיות:הפגנהפגסוסכיכר הבימה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה