הפלה

האישה שהצילה 7,500 תינוקות - הרבנית שוורץ בראיון ראשון אחרי התחקיר

התחקיר שטלטל מדינה שלמה וחשף תיעודים דרמטיים מתוך חדרי הוועדות של מכוני ההפלות בישראל, העמיד את הרבנית קלינה שוורץ ראש מחלקת 'אמ"א' בעין הסערה בצל רדיפת הפרקליטות. הערב (17.2, 17:00, ערוץ הידברות) יתקיים משדר העצמה המיוחד למען שגרירות האור והרבנית שוורץ תגיב לראשונה

  • ט"ז אדר א' התשפ"ב
אא

במשך למעלה מעשור, עומדת הרבנית קלינה שוורץ בראש מחלקת אמ"א – "אמא מצילה אותי" בארגון הידברות, שעוסקת בסיוע לנשים הרות במצוקה השוקלות לבצע הפלה. תחת הרבנית שוורץ עובדות עשרות מתנדבות, המסייעות במאות מקרים מדי יום ועד כה הצילה המחלקה מספר בלתי נתפס של כ- 7,500 תינוקות.

התחקיר שפורסם בערוץ 14 חשף תיעודים בלעדיים שנאספו במשך למעלה משנה במצלמות נסתרות, מתוך המתרחש בחדרי הוועדות במכונים הרפואיים בישראל, המאשרים ביצוע הפלות, לנשים שמבקשות להפסיק הריון. התחקיר חושף כיצד רופאים ישראלים מנחים נשים כיצד לשקר בוועדות על מנת להשיג אישורים רשמיים להפיל את העובר החי, אף על פי שמדובר בעבירה על החוק.

בעקבות התחקיר, הפרקליטות ורשויות המדינה מתנכלות לארגון ולרבנית שוורץ באופן אישי. כל בר דעת יכול לראות את האכיפה הבררנית המתבצעת במקרה זה. בחסות משרד הבריאות שורה של מחדלים מזעזעים מתבצעים מדי יום במכוני ההפלות בישראל, והפרקליטות בוחרת לרדוף דווקא את המחלקה שמצילה את אותם העוברים. הרבנית שוורץ, שהצילה אלפי תינוקות, נרדפת רק בגלל אג'נדה אנטי דתית.

הערב בשעה 21:00 הרבנית שוורץ תגיע לראיון מיוחד בערוץ הידברות, ותגיב לראשונה על רדיפת הפרקליטות ורשויות המדינה, לאחר פרסום התחקיר שחשף את האמת מתוך חדרי וועדות מכוני ההפלה בישראל.

תגיות:הפסקת הריוןקלינה שוורץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה