הפסקת הריון

ח"כ מלכיאלי: "הקלות הבלתי נתפסת בנושא ההפלות – רצח"

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חה"כ מיכאל מלכיאלי, בתגובה חריפה בעקבות התחקיר ששודרה אמש בערוץ 14: אותם אשר מצפצפים על החוק חייבים לעמוד לדין! הפלה = רצח, פשוטו כמשמעו"

  • ט"ו אדר א' התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי/FLASH90)(צילום: אוליבייה פיטוסי/FLASH90)
אא

אמש שודר בערוץ 14 תחקיר ובו חשיפה מזעזעת, בה נראה כי וועדות ההפלות עוברות על החוק, ומאשרות הפלות כאשר ידוע להן שהנשים לא עומדות בקריטריונים. בתחקיר שודרו תיעודים דרמטיים מתוך חדרי הוועדות במכונים הרפואיים בישראל.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חה"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה על התחקיר: "הזדעזעתי לראות את התחקיר ששודר אמש (ב') בערוץ 'עכשיו 14' בנושא הקלות הבלתי נתפסת בתחום ההפלות בישראל, קלות שהיא רצח!

"ערך החיים בעם ישראל תמיד היה ערך עליון ועל כך גאוותנו!

"אני קורא להנהלת הערוץ ולחברי בכנסת ישראל לא להרפות מנושא זה עליו אבותינו מסרו את הנפש אלפי שנים, לצערי, אותם אשר מצפצפים על החוק חייבים לעמוד לדין! הפלה = רצח! פשוטו כמשמעו".

כאמור, תחקיר מיוחד חשף אמש מה עומד מאחורי שינוי המדיניות הממשלתית לאישורי הפלות בישראל וכיצד פועלת בישראל שיטה המנסה להפוך את הריגת העובר לחוקית כמעט בכל שלב. מאות נשים נאלצות לקבל החלטה שתחרוץ את גורל עוברן החי בעידוד הרופאים רק עבור בצע כסף.

תיעודים מזעזעים, אשר נאספו במשך למעלה משנה במצלמות נסתרות במצלמות נסתרות, מתוך המתרחש בחדרי הוועדות במכונים הרפואיים בישראל, המאשרים ביצוע הפלות לנשים שמבקשות להפסיק הריון, נחשפו כאמור אתמול בתחקיר בערוץ 14.

למרות החוק, למכוני ההפלה בישראל יש מדיניות עצמאית, בה הם יצרו דרך לעקיפת החוק, ובכך גורמים לאלפי מקרי הפלה מיותרים.

המצלמות הנסתרות שתיעדו את המתרחש מתוך חדרי הוועדות הרפואיות, חושפות כיצד הרופאים נוקטים פעולות אקטיביות ומפעילים מניפולציות רגשיות על האישה, כדי לקדם הפסקת היריון והפלה, גם בחודשים מתקדמים, בהם לפי כל השיטות הרפואיות העובר הינו יצור חי ונושם באופן עצמאי.

לדברי אחד מעורכי הדין המתראיינים בתחקיר, הרופאים בישראל הפכו את ההפלות לחוקיות, אף על פי שלאחר תחילת ההיריון העובר נחשב יצור חי לגמרי, והריגתו נחשבת לעבירה לכל דבר לפי חוק העונשין.

בניגוד למתרחש ברוב מדינות העולם, נחשף הערב כי מכוני הבריאות לאישור הפלה בישראל מנסים להפוך את ההפלות בישראל לתעשייה שבה אין רלוונטיות לחוק. התחקיר המיוחד ששודר אמש וחשף בפני אזרחי ישראל את הקלות בה מכוני הרפואה מורים על הפלות באופן שוטף, מטלטל את המערכת הפוליטית והציבורית בישראל.

תגיות:הפלותתחקירמיכאל מלכיאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה