חדשות בארץ

"הצעקות של הכלה לא יוצאות לי מהראש": הטרגדיה באולם האירועים במודיעין – נחשפת

שמחת החתונה הומרה בבהלה עצומה: החתן הונף באוויר במהלך הריקודים, נפל, ונחבל בראשו. הוא מורדם ומונשם, עם חבלת ראש קשה

  • י"ג אדר א' התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן / פלאש 90)
אא

האסון הבלתי נתפס באולם האירועים במודיעין: מצבו של החתן בן ה-34 שנפל אתמול מגובה רב במהלך הריקודים בחתונתו - מוסיף להיות קשה מאוד, והרופאים נאבקים על חייו. שמו לתפילה: איתי בן אהובה.

למרבה האסון, החתן הונף באוויר במהלך הריקודים. הוא כנראה איבד שיווי משקל, ונפל מגובה 3 מטרים – על החלק האחורי של הראש. הוא איבד באופן מיידי את ההכרה, וכעת מאושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, עם חבלת ראש קשה, ומצבו מוגדר קשה מאוד.

ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא, עדכן על מצבו הרפואי של החתן: "אתמול בשעות הערב התקבל בבית החולים בחור בעשור השלישי לחייו, לאחר נפילה מגובה. בוצעה הערכה ראשונית מהירה ונמצא שהוא סובל מחבלה מוחית קשה. הוא מורדם, מונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

הסאונדמן של התזמורת שניגנה בחתונה הוא פרמדיק בכיר במד"א, מיהר להעניק לחתן טיפול רפואי ראשוני. "הוא ממש הציל את חייו", סיפר הרב יהודה מייזליק, רבו של החתן, ל-ynet. הרב הוסיף שבאולם התחוללה המולה ונשמעו צרחות בהלה.

הכלה ליוותה את בעלה לבית החולים כשהיא בשמלת הכלה שלה. "היא גיבורה", אומר הרב מייזליק בהערכה. "הם הכירו בשידוך, והיא חיכתה מאוד לחתונה". הרב מייזליק מלווה את החתן מזה כעשור, ומתאר אותו כ"בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה המון זמן להתחתן".

הסאונדמן שהציל את חייו של החתן, מתאר את האסון הכבד: "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה לא יוצאות לי מהראש, ושל ההורים שלו". הסאונדמן מוסיף כי הוא וחבריו החליטו שבפעם הבאה שבה חתן יונף באוויר – התזמורת תפסיק מיד את המוזיקה. "אין שום סיבה שחתונה תיגמר ככה. זה פשוט מזעזע. זה לא יוצא ממני. די לדבר הזה, מטורף".

החתן, כאמור, מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי במרכז הרפואי שיבא. ההערכה שבוצעה בו כשהגיע העלתה כי הוא סובל מחבלה מוחית קשה.

אנא התפללו לרפואתו השלמה של איתי בן אהובה:

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

תגיות:חבלהחתונהאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה