מעניין

סטרטאפ של אישה אחת: "אני לא קונה נייר טואלט. אני מייצרת אותו לעצמי"

רוז צ'נון הפכה ל'סלב' ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה כי היא לא קונה גלילי נייר טואלט - אלא מייצרת אותם לעצמה "ועוד עם טוויסט שאין אצל אף אחד אחר - הם ניתנים לשימוש חוזר"

בעיגול: רוז צ'נוןבעיגול: רוז צ'נון
אא

רוז צ'נון הפכה ל'סלב' ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה כי היא לא קונה גלילי נייר טואלט - אלא מייצרת אותם לעצמה "ועוד עם טוויסט שאין אצל אף אחד אחר - הם ניתנים לשימוש חוזר". 

צ'נון, אם לשניים מארצות הברית, הודיעה כי ההחלטה שלא לקנות יותר גלילי נייר טואלט ולייצר אותם לעצמה, "חסכה לי המון כסף". לדבריה, לחלק מהאנשים זה נראה מוזר עד תמהוני לייצר לעצמך נייר טואלט, אבל לה יש את האג'נדה שלה והיא לא מתביישת לדבוק בה. "אני חושבת שנייר טואלט רגיל זה דבר מגעיל. הוא מתפורר ונקרע ומשאיר סימנים בכל מקום. זה לא אסתטי. אני מעדיפה את נייר הטואלט שאני מייצרת".

בסרטון הויראלי שלה, שעבר את השני מיליון צפיות, היא גם אמרה שהיא לא קונה משחת שיניים, ומשתמשת בממחטות בד כדי לקנח את האף. 

"נייר הטואלט" שהיא מתכוונת אליו הוא לא אחר מאשר בד מיוחד, שלטענתה מנקה הרבה יותר טוב וגם לא מתפורר על הגוף. "יש אנשים שאולי יחשבו שזה גס, יש לנו בידה אז זה מנקה אותנו, ואנחנו משתמשים בנייר טואלט לשימוש חוזר כדי לנגב.אז אנחנו זורקים את זה לכביסה שלנו ומכבסים את זה".

אנשים רבים כבר פנו אליה כדי שתגיד באיזה סוג בד היא משתמשת, אבל לדבריה - היא מתכוונת לצאת עם הרעיון לסטרטאפ, ולכן לא מוכנה לחשוף את הסוד. "הפסקתי לקנות מוצרים חד פעמיים לשירותים שלי, מכיוון שזה המון כסף שיורד לטמיון. עכשיו אני גם לא משתמשת במגבונים וקיסמי אוזניים. כל התחליפים שלי הם רב פעמיים".

תגיות:נייר טואלטמדהיםסטרטאפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה