חדשות בארץ

שוב עוקץ של תיירים בארץ: שילם 700 ש"ח על מונית ו-1600 ש"ח על דירה שלא קיימת

תייר שהגיע ארצה מיוון נעקץ לא רק במונית אלא גם בדירה שהשכיר מבעוד מועד - שהופיעה בטעות במאגרי אתר ההשכרה, אך בפועל הושכרה כבר מזמן

אא

עוקץ של תייר שהגיע מיוון - מסעיר את הרשת. 

אלכס זיאס בן ה-24 הגיע לארץ מיוון, על מנת ללמוד כאן. הוא ציפה להתחיל את חייו בארץ בטוב ובנעימים, אלא שהפתעה לא ממש נעימה חיכתה לו - כבר בנסיעה הראשונה במונית, כאשר נדרש לשלם 689 ש"ח (!) על נסיעה משדה התעופה בן גוריון לרחובות.

על פי הדיווח הראשוני של מיכל רז חיימוביץ בגלובס - הוא שילם לנהג 700 ש"ח, אך זה בחוצפתו גם טען שאין לו עודף להחזיר, וכך יצא שזיאס שילם 700 ש"ח. "הייתי המום מהמחיר",  סיפר זיאס בראיון שנעשה עמו ב'וואלה'. "שאלתי את הנהג כמה פעמים אם הוא בטוח שזה המחיר, 689 ש"ח. הוא אמר לי שכן, ושגם אין לו עודף להחזיר לי, אז יצא ששילמתי 700 שקל על הנסיעה".

אם החוויה הזו השאירה לו טעם רע בפה, אז חכו שתשמעו מה חיכה לו בתל אביב. "הזמנתי דירה שעליה שילמתי 1,600 שקל דרך Airbnb", הוא מספר. אלא שאז חיכתה לו 'ההפתעה של החיים', כאשר גילה שהדירה שהשכיר - כלל לא קיימת. בנקודה הזו, הוא לגמרי נשבר. הוא ישב בבר בלוינסקי, סמוך לדירה שאמור היה להיכנס אליה, וברוב ייאושו, החל לדבר עם אנשים זרים על הטעות שעשה. 

'על המזל שלו', האנשים בבר הכירו את בעל הדירה, והתקשרו אליו - אך למרבה הצער, הדירה לא הייתה רלוונטית. "היא פורסמה בטעות במאגרים של האתר, אבל הושכרה מזמן", אמר בעל הדירה בצער. 

זיאס הגיש תלונה במשטרה, אך המדיניות ב-Airbnb היא כזו שבכל מקרה שיש בעיה עם הדירה, הכסף מוחזר ללקוח ולא יועבר לבעל הדירה - כך שבפועל, הוא לא באמת נעקץ. לפחות שם.

תגיות:מוניתתיירעוקץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה