חדשות בארץ

הסלמה בגבול רוסיה-אוקראינה, חשד להצתת בית יהודי: סיכום חדשות השבת

התחממות בגבול בין רוסיה לאוקראינה, אדם נפצע קשה מהכשת נחש, וחשד להצתת בית יהודי. סיכום חדשות השבת

אא

חשש מהסלמה בגבול רוסיה אוקראינה: המצב בגבול רוסיה-אוקראינה ממשיך להחריף. ביום שישי דיווחה גרמניה כי יאכטת פאר השייכת לפוטין, שעגנה בנמל המבורג לצורך תיקונים, עזבה בפתאומיות, בשל החשש כי מדינות המערב יטילו סנקציות על רכוש רוסי, במקרה של פלישה לאוקראינה.

בתוך כך הודיע היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב כי נראה ש"רוסיה צברה את כל הכוחות שהיא צריכה לפעילות צבאית". נכון לעתה נמשכים המגעים כדי למנוע את המלחמה, אך ארה"ב התריעה: "פלישה עלולה להתרחש בכל רגע".

אזהרת מסע לאוקראינה: ראש הממשלה נפתלי בנט קיים במהלך השבת הערכת מצב חריגה בשל החשש מהפלישה הרוסית, ובעקבותיה הודיע על אזהרת מסע לאוקראינה, ואף עדכן את משפחות הצוותים הדיפלומטיים השוהים במדינה, כי עליהן לשוב מחר לארץ. בנוסף, פתח משרד החוץ חדר מצב מיוחד ואף החל לעבוד במתכונת חירום.

חשד להצתת בית יהודי: בית יהודי בשייח ג'ראח הוצת על פי החשד על ידי בקבוקי תבערה. במבנה פרצה שריפה, והבית ניזוק קשות. מכיוון שהמשפחה לא שהתה בביתה באותה עת, לא היו נפגעים. יצוין כי מדובר במשפחה שבחודשים האחרונים הוצת רכבה תשע פעמים. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק החשד שמדובר בהצתה על רקע לאומני.

נפצע קשה מהכשת נחש: בן 50 הוכש קשה על ידי נחש בשטח פתוח בראשון לציון. למרות פציעתו הוא נסע ברכבו עד בת ים, שם הצטרף לחובשים שפינו אותו לבית החולים וולפסון. מבית החולים דווח כי מצבו קשה ולא יציב.

תחזית: השבת הייתה חמימה ונעימה, ובהמשך השבוע צפויות הטמפרטורות להמשיך לעלות. עד לסוף השבוע לא צפוי שום גשם משמעותי.

תגיות:רוסיהאוקראינההצתהסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה