חדשות בעולם

מעל 5 מטרים | בני הזוג נקברו תחת סופת שלגים וחולצו לאחר חודשיים

בני זוג מצפון קליפורניה שהו בבקתה מרוחקת, ונקברו בתוך סופת שלגים. רק לאחר חודשיים חולצו באמצעות מסוק

  • ח' אדר א' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בני זוג שנקלעו לסופת שלגים, חולצו רק לאחר חודשיים באמצעות מסוק: בני הזוג שהו בבקתה מרוחקת בסיירה קואנטי בצפון קליפורניה, כאשר סופת שלגים קברה את הבקתה בה שהו. באזור ירדו יותר מ-5 מטרים, והשלגים כיסו את דלתת היציאה. בני הזוג נלכדו בתוך הבקתה, ללא יכולת לצאת.

בני הזוג לא פנו לעזרה ולבקשת חילוץ, ונשארו בבקתה המרוחקת. רק לאחר חודשיים, כאשר האוכל בבקתה נגמרה, פנו בני הזוג לכוחות ההצלה וביקשו עזרה וחילוץ.

השלגים חסמו את כל דרכי הגישה לבקתה, ועל כן חולצו בני הזוג בעזרת מסוק. מחלקת ההצלה האווירית של קליפורניה פרסמה סרטון בעמוד הפייסבוק שלה, ובו ניתן לראות את המסוק מגיע אל הבית מוקף השלג. למרות הרוחות העזות, הצליח המסוק לנחות בסמוך לבקתה. כוחות ההצלה פילסו דרך אל הבית, וחילצו את בני הזוג יחד עם הכלב שלהם. כוחות ההצלה דיווחו כי בני הזוג חולצו בשלום והועברו לאזור בטוח במדינה.

סרטון החילוץ קיבל תגובות רבות, כאשר חלק מן המגיבים תהו מדוע בני הזו לא יצאו דרך החלונות, כיוון שמהסרטון לא נראה שהשלג הגיע עד גובה החלונות. חלק מהגולשים סברו שבני הזוג נהנו מהשקט, ולעומתם חלק סברו שבני הזוג קיוו שהסופה תיפסק והם יוכלו לצאת מהבית בכוחות עצמם. "רק כאשר המזון נגמר, הם הבינו שעליהם לבקש חילוץ", הסבירו.

תגיות:שלגחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה