חדשות בארץ

בני הזוג הזמינו פיצה, ולא האמינו מה קרה כשהיא הגיעה

שליח הפיצה בן ה-17 הציל חיים, כאשר הבחין שהתינוקת להטת מחום וסובלת מפרכוסים. סיפור הצלה ניסי במיוחד

  • ו' אדר א' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נופר ורן, בני זוג מבאר שבע, לעולם לא ישכחו את הפיצה שהצילה את חיי ביתם התינוקת: המקרה המרגש אירע במוצ"ש האחרון, כאשר בני הזוג הזמינו פיצה. גלעד זרגרי, תלמיד בן 17 תושב העיר, העובד כשליח בפיצרייה מדי פעם, יצא לספק את המשלוח.

זרגרי התקרב לדלת הדירה, ושמע זעקות אימה ובכי. "מיד הבנתי שמשהו לא טוב מתרחש בפנים", סיפר ל-ynet. במקום האינסטינקט שהורה לו לברוח מהמקום, זרגרי, כמתנדב באמבולנס של מד"א, דפק על הדלת במהירות.

רן, שפתח את הדלת, סיפר לזרגרי כי בתו התינוקת, בת שנה וחודשיים, נתונה במצוקה קשה. בתגובה, אמר גלעד שהוא מתנדב במד"א. הוא מיהר לחדר הסמוך, ושם ראה תינוקת הסובלת מהתקף פרכוסים חמור.

גלעד נגע בילדה והבחין שהיא סובלת מחום גבוה מאוד. כדי לקרר את גופה, הוא עטף אותה במגבת רטובה ובמקביל הזעיק ניידת טיפול נמרץ. כשהצוות הגיע, הילדה חזרה להכרתה ומצבה התייצב הודות לטיפול המהיר של גלעד.

"הילדה הייתה מחוסרת הכרה והיינו בלחץ נוראי", מספרים רן ונופר. "באמצע כל הבלגן נשמעה דפיקה על הדלת ומולנו עמד שליח פיצה. מרוב הלחץ בכלל שכחנו שאנחנו מצפים לו. לשמחתנו הרבה הוא הבין מבחוץ שיש בעיה ומיד הציג את עצמו כמתנדב מד"א. הוא טיפל בילדה והיא ניצלה בזכותו. קיבלנו פיצה עם תוספת של חיים".

בדיקה העלתה שחום גופה של התינוקת היה מעל 40. אם גלעד לא היה מצנן את גופה באופן מיידי, היה החום נוסק ל-41, מצב שעלול להוביל לנזק בלתי הפיך כמו דום נשימה, נזק מוחי ואף מוות.

"אני מתנדב באמבולנס במד"א כבר שנה וזה ללא ספק אחד האירועים המרגשים ויוצאי הדופן שבהם לקחתי חלק", סיפר גלעד. "החיים מזמנים לנו הזדמנויות לעשות טוב, אני שמח שהייתי שם באותו הרגע ועל הזכות שניתנה לי להציל חיים".

תגיות:חדשות בארץהצלת חייםשליח פיצה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה