חדשות בארץ

"הרגשתי שאני עומד להתעלף": אלמוג בוקר משחזר את הדרמה שהתרחשה בשידור חי

איש חדשות 13, אלמוג בוקר, עדכן על מצבו הבריאותי וסיפר מדוע נאלץ לנטוש את השידור החי באולפן ולהתפנות לבית חולים: "הכאב היה בלתי נסבל, עד כדי בכי"

  • ו' אדר א' התשפ"ב
בוקר (צילום: משה שי, פלאש 90)בוקר (צילום: משה שי, פלאש 90)
אא

העיתונאי אלמוג בוקר, שנאלץ אתמול (ראשון) לנטוש את כיסא המגיש בתוכניתו "חדשות היום" בחדשות 13 ולהתפנות לבית החולים ברזילי, עדכן הבוקר על מצבו.

"אתחיל מהסוף", כתב בוקר בפייסבוק. "אני בבית ומרגיש הרבה יותר טוב. תודה רבה לכולם על האהבה והדאגה".

"מרגיש שחייב לכם הסבר, אז הנה: כמה דקות לפני שידור התוכנית שלי בשעה 15:00 התחלתי להרגיש כאבי בטן חזקים, אבל חשבתי שזה עניין של כמה דקות ויעבור. נכנסתי לאולפן, ומרגע שהתחיל השידור הכאב התעצם. ניסיתי למשוך במשך 20 דקות, ונעזרתי גם במתן חודורוב וליאור ורוצלבסקי ששאלו את השאלות במקומי, אבל בשלב מסוים הרגשתי שאני עומד להתעלף מכאב וכשיצאנו לחצי דקה של הפסקת פרסומות פשוט יצאתי מהאולפן".

"למזלי, מתן חודורוב האלוף ישב לידי ופשוט לקח את זה משם. הכאב היה בלתי נסבל, עד כדי בכי. לא משהו שהרגשתי בעבר. כואב ומפחיד. במערכת הזמינו את מגן דוד אדום, שהגיעו מהר מאוד והצוות פינה אותי באמבולנס. כמה שעות לאחר מכן, כבר הרגשתי הרבה יותר טוב".

בוקר הוסיף וסיפר על הדיאגנוזה של הצוות הרפואי: "אז מה זה היה? הרופאים מעריכים מהבדיקות שזה אבן בכליות שירדה בשתן (אחד הרופאים הגדיר זאת: 'הכי קרוב לצירים שגבר ירגיש'), ועוד איזה משהו שיצריך בהמשך ניתוחון. שוב תודה גדולה לחברים במערכת חדשות 13, לצוות המופלא של ברזילי - העומס נוראי ממש, ולמרות זאת הצוותים עושים את הכל בסבלנות ובאהבה לכולם - ולכם על הדאגה והאהבה".

תגיות:התקשורת הישראליתחדשות 13אלמוג בוקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה