חדשות בארץ

נתניהו: "לא התערבתי בקמפיין גיוס ההמונים ולא ביקשתי להפסיק אותו"

ראש האופוזיציה התייחס לשמועות לפיהן ביקש להעביר את הכסף שנאסף במסגרת קמפיין גיוס ההמונים למטרה אחרת: "לא התערבתי בקמפיין ולא ביקשתי להפסיק אותו". יוזם הקמפיין ינון מגל: "הכסף מיועד אך ורק להגנה המשפטית. הם רודפים את נתניהו כדי לפרק את הגוש האמוני הלאומי"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לשמועות, לפיהן הכסף שנאסף במסגרת קמפיין גיוס ההמונים המיועד לסיוע במימון הגנתו המשפטית יועבר לבסוף למטרה אחרת.

"לא התערבתי בקמפיין הגיוס המרגש שיזם ינון מגל וגם לא ביקשתי להפסיק אותו", כתב נתניהו. "תודה ינון".

מגל, שיזם את הקמפיין יחד עם היועץ האסטרטגי והפרסומאי ברל'ה קרומבי, כתב בתגובה: "התפקיד הגדול של נתניהו הוא איחוד המיעוטים החלשים בחברה הישראלית לגוש אחד, אמוני, לאומי גדול. גוש שמייצג את ליבו הפועם של עם ישראל כחלק מרצף הדורות. לכן הם רודפים אותו – לפרק את הגוש. תודה לך, נתניהו, על שאינך נשבר חרף המחירים האדירים שאתה משלם. לעולם לא תצעד לבד".

אמש שיתף מגל צילום מסך מציוץ שהופץ ברשת, לכאורה בשמו של נתניהו, לפיו בעצה עם רעייתו שרה ובניו הוא פנה אליו וביקש להעביר את התרומות המצטברות לרווחת ניצולי השואה החיים בישראל. "פייק", כתב מגל. "הכסף מיועד אך ורק להגנה המשפטית על נתניהו".

(צילום מסך מאתר הקמפיין, היום)(צילום מסך מאתר הקמפיין, היום)

ביום שני שעבר פרסם נתניהו סרטון ברשת, בו הגיב על קמפיין גיוס ההמונים: "אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל בשליחותכם".

נתניהו התייחס בדבריו, לראשונה בקולו, למגעים שהתנהלו בינו לבין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על עסקת טיעון בתיקי האלפים, והצהיר כי בניגוד לפרסומים שונים לא הסכים לקלון במסגרת עסקת טיעון. "הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי", אמר. "די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

''ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי וחיממו את ליבם של בני משפחתי, וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק'', סיכם נתניהו.

נתניהו בשבוע שעבר

תגיות:ינון מגלתיקי האלפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה