חדשות בארץ

"עושים היסטוריה": הנשיא הרצוג נחת באיחוד האמירויות

הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל החלו ביקור נשיאותי ראשון באיחוד האמירויות. לאחר קבלת פנים חגיגית בשדה התעופה של אבו דאבי נועד הרצוג לפגישת עבודה מדינית עם שר החוץ האמירתי, עבדאללה בן זאיד

(עמוס בן גרשום, לע"מ)(עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

(צלם: רועי אברהם, לע"מ. מקליט: בן פרץ, לע"מ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג החל הבוקר (ראשון) ביקור נשיאותי היסטורי ראשון באיחוד האמירויות, יחד עם רעייתו מיכל. את פניהם של השניים באבו דאבי קיבל שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות הערביות, השייח' עבדאללה בן זאיד.

בדרכו לאיחוד האמירויות, מטוסו של נשיא המדינה עבר מעל שמי סעודיה. הקברניט אסף מיטיב פנה בכריזה לנוסעים ואמר: "אנחנו עכשיו ממש מעל סעודיה. אנחנו עושים היסטוריה. עוד מעט נעבור מעל עיר הבירה".

הרצוג שהה בתא הטייס וצפה במעבר מעל סעודיה. "אין ספק, זה באמת רגע מאד מרגש", אמר.

עם נחיתתם של הרצוג ורעייתו בנמל התעופה של אבו דאבי, הם התקבלו בקבלת פנים חגיגית. לאחר מכן קיים נשיא המדינה פגישת עבודה מדינית עם שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות הערביות, עבדאללה בן זאיד. כזכור, בן זאיד עמד בראש המשלחת האמירתית לחתימה על הסכמי אברהם בבית הלבן בארצות הברית בשנת 2020.

נשיא המדינה הביע הערכה על דרכה המרשימה של איחוד האמירויות ואמר: "אני מתחיל הבוקר ביקור נשיאותי ראשון של נשיא מדינת ישראל באיחוד האמירויות. שמחנו והתרגשנו מאוד מקבלת הפנים החמה באבו דאבי על ידי שר החוץ של האמירויות."

תגיות:יצחק הרצוגאיחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה