חדשות בארץ

הנהג לא האמין למראה עיניו: תינוקת נשארה באוטובוס בירושלים

כשחיים מנור ביצע סריקה באוטובוס, הוא לא האמין למראה עיניו – עגלה עם תינוקת נשארה באוטובוס. "בחיים לא קרה לי דבר כזה ואני עובד עשרות שנים כנהג", אמר. התינוקת הוחזרה להוריה בריאה ושלמה

תמונת אילוסטרציה תמונת אילוסטרציה
אא

זה לא נדיר לשכוח חפצים על ספסלי האוטובוס, אבל דבר כזה עוד לא קרה לנהג של קו 22 בירושלים. אתמול (רביעי), במהלך נסיעה בקו שנוסע לכיוון שכונת תלפיות בעיר, עלתה אם עם שלושת ילדים, כאשר אחת מהם בעגלת תינוק. על פי דיווח של אתר מאקו, האם ירדה מהאוטובוס עם שני ילדיה הגדולים, אך כשחזרה לקחת את העגלה, הבחינה שהאוטובוס כבר המשיך בנסיעתו.

כשהנהג, חיים מנור, סיים את קו הנסיעה וביצע סריקה באוטובוס, הוא הבחין בעגלה שנשארה מאחור. להפתעתו, היא לא הייתה ריקה. "בחיים לא קרה לי דבר כזה ואני עובד עשרות שנים כנהג. היה מספר טלפון על העגלה כנראה של ההורים והתקשרתי אליהם", אמר מנור. כשלא הצליח להשיגם, מנור התקשר למשטרה. "בכל זאת תינוקת נשכחה באוטובוס זה לא קורה כל יום. היה חשוב לי שנאתר את ההורים בהקדם האפשרי".

התינוקת נלקחה לתחנת המשטרה בעיר, כשבמקביל, האם המבוהלת דיווחה על המקרה. היא הגיעה לתחנה, שם סיפרה שעזרה לילדיה הקטנים לרדת מהאוטובוס, וכשחזרה להוריד את עגלת התינוקת, האוטובוס כבר נסע. בחסדי שמיים, התינוקת הוחזרה לאימה בריאה ושלמה.

תגיות:חדשותתינוקתאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה