בריאות ותזונה

פי 5 ויטמין C מלימון: העץ הזה גדל בכל מקום, ולא ידעתם שהוא יכול לחזק אתכם

תה מחופן של מחטי אורן? כן, כן, שמעתם נכון: מרפא דלקות (גם באיברים פנימיים), עתיר בוויטמין C ומחסל כל וירוס. העץ שגדל ממש לידכם ומעולם לא חשבתם שאתם יכולים להיעזר בו לחיזוק מערכת החיסון - יכול לעזור לכם דווקא עכשיו בתקופת הקורונה

אא

עץ האורן גדל כמעט בכל מקום סביבנו, אבל עדיין - אנחנו לא מספיק מכירים את הסגולות הפנומנליות שלו בריפוי דלקות ובחיזוק המערכת החיסונית. 

דווקא עכשיו בקורונה, ודווקא עכשיו בחורף - זה הזמן להתחיל לשתות תה ממחטי האורן, שיעשה פלאים בגופכם. החומרים הפעילים שבו הם הטאנינים - או בעברית, עפצנים. הטאנין נמצא גם ביין, והוא החומר שתורם לשימורו. בשנות ה-50 התגלה כי הטאנין עוזר לפירוק שומנים בדם, ומכאן גם ההמלצה של רופאים רבים לצרוך כוס יין אדום לשיפור הבריאות. 

תה ממחטי אורן מחזק את הגוף גם בשל הוויטמינים והחלבונים שלו. הוא מכיל תאית, קרוטן, שמנים טבעיים ששומרים על עור הגוף והפנים, וויטמינים מסוג E, B, P, K, H וכמובן - בל נשכח את ויטמין C שמחטי האורן מכילים אותו בכמות גדולה פי חמש, מלימון למשל. 

עצים שונים לרבות עץ האורן, מייצרים טאנינים על מנת להגן על עצמם מפני מזיקים וטפילים לא רצויים שמכרסמים אותם מבפנים. חליטה מתה אורן תעזור לכם בהקלה על תסמיני קורונה, כמו גם טיפול בשיעול חזק וליחות שמקורם בברונכיט. עם זאת, חשוב לדעת שהטאנינים מפריעים לספיגה שלימה של המינרלים בגוף, ולכן אין לצרוך אותם בהפרזה. 

מחקרים הוכיחו כי מוצרי אורן שונים שמופקים בתעשייה הרפואית והקוסמטית מסייעים לריפוי דיכאון, כאבי מפרקים, שפעת והצטננות, דלקות ואף חרדות. תה האורן יעזור לחטא את גופכם מרעלים ומתכות, ירגיע אותו, יגרום לשתן, וישכך כאבים. 

איך עושים חליטת תה ממחטי אורן? ראשית עליכם לשטוף היטב את המחטים ולהשרות אותם כחצי שעה במים עם מלח גס (מטעמי כשרות). לאחר מכן, שימו את מחטי האורן בסיר גדול, כסו במים ובשלו למשך חצי שעה עם מכסה מלמעלה, על מנת לשמור על הויטמין C והחומרים האחרים. סננו את החליטה שנוצרה, והמתיקו במעט דבש. 

שימו לב כי תה זה אינו מתאים לשתייה עבור ילדים.

תגיות:תהתרופהמערכת החיסוןאורןשרף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה