חדשות בעולם

"אלה החיים": ראש ממשלת ניו זילנד דחתה את חתונתה, בשל 9 חולי אומיקרון במדינה

9 חולי אומיקרון התגלו במדינת ניו זילנד, ובעקבות כך המדינה תעבור לרמה "אדומה". גם חתונתה של ראש הממשלה עצמה - נדחית

  • כ"א שבט התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראשת ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדראן, מסרה היום (ראשון) במסיבת עיתונאים שהווריאנט אומיקרון חדר את גבולות המדינה והחל להתפשט, והודיעה על הטלת הגבלות חדשות. ראש הממשלה עצמה דחתה את חתונתה המתוכננת, עקב המאמץ לבלום את התפשטות מקרי האומיקרון במדינה.

"החתונה שלי לא תתקיים, אבל אני פשוט מצטרפת להרבה ניו זילנדים אחרים שחוו את זה כתוצאה מהמגפה". כשנשאלה על תחושותיה בעקבות כך, השיבה: "אלה החיים. יש אנשים שחוו דברים קשים יותר".

ניו זילנד ידועה בהגבלות הנוקשות על האזרחים, ובהצלחתה למנוע את התפשטות הקורונה בשטחה בגלים הקודמים. לפני מספר שבועות החליטו להאריך את סגר הגבולות עד לחודש פברואר במטרה למנוע את חדירת האומיקרון למדינה, אך למרות המאמצים 9 מקרי אומיקרון התגלו במדינה.

תשעת המקרים של הווריאנט המדבק במיוחד, אך האלים הרבה פחות, זוהו בקרב בני משפחה אחת שנסעו לאוקלנד כדי להשתתף בחתונה, וכן דיילת שחולה באומיקרון. רה"מ הגיבה בחומרה: המדינה תעבור לרמה "אדומה", תחול חובת עטיית מסכות, הגבלת התקהלות והצגת תעודת התחסנות בכניסה לעסקים לא חיוניים. "האומיקרון החל להתפשט במדינה", אמרה ראש הממשלה ארדרן, "אני צופה אלפי מקרים ביום בשבועות הבאים".

תגיות:אומיקרוןניו זילנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה