הפלה לפי שבועות

האישה שילדה בגיל 66: "ניסו לשכנע אותי להפיל, אבל סירבתי. הרגשתי שאני מסוגלת"

אישה שילדה את בתה בגיל 66, נזכרת בגבורה ביום שבו כולם ניסו לשכנע אותה להפיל - אך היא סירבה בתוקף. "הרגשתי שאני צעירה ומסוגלת לעשות את זה"

אא

כשאדריאנה אליאסקו מרומניה הפכה לאם לראשונה בגיל 66 - איש לא האמין שהיא באמת מסוגלת (שלא לומר ראויה) להיות אם. כשזה קרה, בשנת 2005, סיפורה עורר הד תקשורתי גדול בעולם, ואנשים רבים טענו שגם אם היא תלד, צריכים לתת את הילד למישהו שבאמת יהיה מסוגל לגדל אותו. כעת, 17 שנה לאחר מכן, בתה ה'קטנה' שאיש לא האמין שהיא תגדל נורמלי - מוכיחה כי הכל אפשרי, כשמאמינים באמת. 

אז, הייתה אדיראנה האם המבוגרת ביותר בעולם. הסיפור שלה זיכה אותה בכותרות הכי חמות, התקשורת העולמית עקבה אחר אלייזה והיא אף זכתה במקום מכובד בספר השיאים של גינס. 

אבל שנים יעברו עד שאדריאנה תסכים לפתוח את סגור לבה ולדבר על הביקורת הקשה שספגה, לפני, במהלך ולאחר שהפכה לאמא. "אנשים חשבו שאני אנוכית ומבוגרת מדי, והציעו לי לעבור הפלה", היא מספרת בראיון שנערך איתה ב'דיילי מייל'. "המראה לא תמיד נחמדה לנשים, אבל מבחינת האנרגיה שלי - הרגשתי שאני כמו אישה צעירה. עד היום אני מרגישה שאני בת 27, וכשאני קצת יותר עייפה, אני מרגישה שאני בת 37. בסדר. העיקר שאני דואגת לעצמי, ואני באמת יכולה להגיד שאני בריאה יותר נשים שהן ממחצית מגילי".

אדריאנה נקלטה להריון בזכות טיפולי פוריות, אותם עברה ביחד עם בעלה. למעשה, התקשורת דיווחה על כך שאדריאנה הרתה עם שלישייה - אולם שניים מהתינוקות לא שרדו ומתו כבר ברחמה. אלייזה הייתה היחידה ששרדה, אך גם היא נולדה בטרם עת ובילתה זמן רב בטיפול נמרץ. 

לדבריה, מאז הלידה של אלייזה, כשאנשים רואים אותן יחד - הם קוראים לה 'סבתא'. "זה לא אכפת לי", היא צוחקת. "אני אף פעם לא מרגישה את השנים שלי. אני בסדר, אני בריאה ואלייזה מאלצת אותי להיות קלילה. היא ילדה נמרצת, מצחיקה ושמחה מאוד".

כשנשאלה אדיראנה כיצד התמודדה עם הביקורת שהוטחה כלפיה, אמרה כי היא "יודעת את האמת, וזה מספיק. אני לא מעשנת ולא שותה. אני חושבת שיש לי עוד הרבה מה לתת לה, ומקווה לחיות כמה שיותר כדי להיות האמא הכי טובה שאני יכולה עבורה".

תגיות:ילודההורים וילדיםהעצמההורות מאוחרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה