חדשות בריאות

שולי רנד וסיון רהב מאיר נדבקו בקורונה

הזמר והיוצר שולי רנד ואשת התקשורת סיון רהב מאיר הצטרפו לישראלים הרבים שנדבקו בקורונה בגל התחלואה החמישי. חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד אובחן אף הוא כחיובי לנגיף

  • י"ח שבט התשפ"ב
רנד (צילום: פלאש 90)רנד (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 11:35)

הזמר והיוצר שולי רנד אובחן אתמול (רביעי) כמאומת לקורונה, בעקבות בדיקת אנטיגן ביתית שעבר. מטעמו של רנד נמסר, כי "שולי מרגיש מצוין וממשיך לעבוד וליצור מביתו. מאחלים בריאות איתנה לכולם".

אשת התקשורת סיון רהב מאיר אומתה אף היא כחיובית לנגיף. "אז גם אני הצטרפתי רשמית למגזר הגדול בישראל כיום", כתבה בהומור בפייסבוק. "מרגישה טוב ברוך השם, תודה רבה לכל המאחלים והמעודדים. טיפים ותובנות יתקבלו בברכה".

הקורונה ממשיכה להתפשט גם בכנסת. חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד ביצע הבוקר בדיקת אנטיגן, לאחר שנחשף לחולה קורונה, ויצא חיובי. מטעמו של קרעי נמסר כי הוא "מרגיש טוב, ממתין לתוצאות בדיקת PCR, ויפעל בהתאם להנחיות. מאחל לכל בית ישראל את הברכה מפרשת השבוע 'כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך'".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', עדכן אתמול את קצין הכנסת, ניצב יובל חן, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה הוא נמצא חיובי לנגיף. חברות הכנסת גילה גמליאל מהליכוד ויוליה מלינובסקי מישראל ביתנו אובחנו אף הן כחיוביות לקורונה. בגל התחלואה הנוכחי נדבקו עד כה 27 חברי כנסת ושרים.

מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה, עליה סיכמו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ, נכנסה אתמול לתוקף. לפי המתווה החדש, מאומת לקורונה יוכל לצאת מבידוד בתום היום החמישי מיום ביצוע הבדיקה החיובית, וזאת במידה והתקיימו התנאים הבאים: תוצאות שליליות בשתי בדיקות אנטיגן, שהראשונה מהן בוצעה במהלך היום הרביעי לבידוד והשנייה בתום היום החמישי לבידוד; והיעדר תסמינים ב-48 השעות האחרונות של הבידוד.

מאומת שלא ביצע בדיקות בימים הרביעי והחמישי לבידוד, או שלא התקבלו שתי תוצאות שליליות בבדיקות שביצע בימים אלו – ישהה בבידוד עד תום היום השביעי לבידוד, ויוכל להשתחרר ממנו לאחר קבלת אישור החלמה מקופת החולים. זאת ללא צורך בביצוע בדיקות נוספות, ובתנאי שלא הופיעו תסמינים במשך 48 שעות האחרונות לבידוד. אישור ההחלמה יישלח ישירות על ידי קופות החולים, ללא צורך ביצירת קשר.

תגיות:סיון רהב מאירשולי רנדבצלאל סמוטריץ'נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה