חדשות בארץ

"נתניהו מושלם": התומך המפתיע של ראש האופוזיציה

שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן מימינה, תרם 180 שקלים לקמפיין גיוס ההמונים עבור ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. בריאיון לגלי ישראל, הוא שיבח בחום את נתניהו: "הרבה אנשים צריכים להגיד סליחה"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

העיתונאי שרון גל מרדיו גלי ישראל התקשר הבוקר (רביעי) במהלך תוכניתו בהפתעה אל שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן מימינה.

בפתח השיחה שאל גל את סילמן מה הניע אותו לתרום אתמול 180 שקלים לקמפיין גיוס ההמונים עבור ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. סילמן סיפר כי צפה בסרטון שצולם בעת שנתניהו ובני משפחתו קיימו התייעצות עם פרקליטיו, בביתו של עורך הדין בעז בן צור: "פתאום אני שומע מישהו עם מגפון צועק 'מושחת מושחת'. האמת, זה קרע לי את הלב. ריבונו של עולם, איבדנו צלם אנוש. הבן אדם נתן את הנשמה למדינה כל חייו. אפשר לחלוק עליו, אבל הוא במלחמת חייו. הגענו למצב שאיבדו את זה. לא תרמתי כי הוא צריך את הכסף, אלא כהזדהות. תרמתי כבן אדם, אני גם אוהב אותם, את משפחת נתניהו".

סילמן הוסיף, כי הוא בטוח שעושים עוול לנתניהו: "בבחירות הראשונות, כשעידית נכנסה לכנסת, ניגשתי אליו ביום ההשבעה, וביקשתי ממנו שיצטלם איתי. הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. צריך לראות איך משנים פה את הכיוון. קודם כל שנהיה בני אדם, אני לא מדבר על פוליטיקה".

בהמשך שיבח סילמן את תפקודו של ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט, אולם הוסיף דברים חמים על נתניהו: "הוא הביא הסכמי שלום, הוא הביא חיסונים. היום אנחנו לומדים שהוא ניהל את הקורונה מעולה ביחס למורכבויות. הרבה אנשים צריכים להגיד סליחה".

במהלך הריאיון חזר גל והקשה על סילמן איך הוא חי בשלום עם הממשלה הנוכחית הנשענת על רע"מ. סילמן ציין כי אינו פוליטיקאי ואינו פרשן, אולם הביע את עמדתו כי צריך לתת לממשלה הזדמנות ולבחון אותה על ציר הזמן: "יש דברים טובים ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, מה השאלה בכלל, אבל לא הייתה ברירה. נתניהו היה מושלם, וגם כעת, אבל העסק מורכב. האמת מורכבת".

גל שאל: "אתה נכנס לקלפי, יש שני פתקים, בנט ונתניהו – מה אתה שם?". סילמן השיב: "מי שירכיב את הגוש הגדול יותר, בזה טעינו. יכול להיות שזה יהיה מישהו אחר". גל הוסיף ולחץ: "אבל יש שתי אפשרויות – בנט או נתניהו, מה אתה שם?". סילמן ענה: "אני כרגע לא יודע".

תגיות:שמוליק סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה