חדשות בארץ

לאחר 3 חודשים שחגגה בחתונה – גילתה שיש לה קליע בגב

עדי בסך הכול חגגה בחתונה של חברתה, כשהרגישה כאב חד בגבה. רק 3 חודשים לאחר מכן גילתה - בגופה ישנו קליע סמוך לעמוד השדרה: " מודה על כך שאני בריאה ושלמה"

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

עדי חגגה בחתונה של חברתה ביקב פסגות, כשהרגישה כאב חד בגבה. רק שלושה חודשים לאחר מכן גילתה – הכאב נבע מירייה בגבה. "באמצע החופה אני מקבלת בום מטורף לגב ואני לא יודעת מאיפה זה בא לי, אני מקבלת שוק מטורף מהכתפיים עד לרגליים ואני פשוט אומרת 'משהו נפל עליי'", אמרה עדי לחדשות 12. "כל החברות שלי מסתכלות על הרצפה, לא רואות כלום, מסתכלות על השמלה שלי, לא רואים כלום, אין חור".

עדי לא הצליחה למצוא סיבה ניכרת לעין לכאב, אז היא המשיכה את השתתפותה באירוע. היא הבחינה בטיפת דם על היד והלכה לשירותים כדי לבדוק. שם היא איבדה את ההכרה לכמה דקות. "לא הייתי מסוגלת לזוז, כל החתונה ישבתי על הכיסא", אמרה.

כשפנתה לקופת החולים, הרופאה נתנה לה מרשם לאנטיביוטיקה - אבל גם זה לא עזר. רק לאחר שהגיעה לבדיקת CT, הרופאים הבחינו שיש בגופה גוף מתכתי. הניתוח להסרתו נערך רק 3 חודשים לאחר מכן ובמהלכו התגלה שהגוף המתכתי הוא בעצם קליע.

עד היום לא נמצא פתרון חד-משמעי לתעלומה. לא ברור מה מקור הירי התועה שפגע בגבה ולמרות זאת - המשטרה החליטה להכיר בה כנפגעת פעולות איבה. "יש לי כאבי גב, צוואר. גם סוג של טראומה נפשית", סיפרה. "אני מפחדת ללכת לפעמים ברחוב, את רואה אותי מסתכלת למעלה ששום דבר לא ייפול עליי משמיים".

כעת עדי מבקשת הכרה גם מהביטוח הלאומי, ומודה על כך שהיא נשארה בריאה ושלמה, לאחר שלושה חודשים שבהם קליע שכב ליד עמוד השדרה שלה מבלי שידעה.

תגיות:חדשותחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה