סגולות

אלו סגולות יש למי שמחפש שידוך?

סגולות לזיווג הגון לבחור ולבחורה, שניתנו בתקופה האחרונה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זיווג הגון לבחורה המצפה לשמחתה מזה כמה שנים: בבוקר, אחר ברכות השחר וברכות התורה, לומר 17 פעמים "ניצבת בת עדאל" - שמה של אמו של דוד המלך, וכן שם זה הוא שמו של מלאך. כאשר מזכירים שם זה י"ז פעמים, כמניין "טוב", סגולה זו פותחת את התפילה (בשם ר' חיים פלאג'י, בשם פחד יצחק). ולאחר מכן תאמר מזמור כ' בתהילים, "יענך ה' ביום צרה" ג' פעמים רצוף בזה אחר זה (החפץ חיים).

לאחר מכן תאמר – "ריבונו של עולם, שלח לי זיווג טוב והגון במהרה". ותבקש מעומק הלב.

מלבד זאת כדאי לדאוג שהקשר בין הבחורה להוריה יהיה טוב, בלא חסימות וקפידות חלילה, ושהוריה יברכוה, בפרט אחר קידוש בליל שבת, שתזכה לשמחתה במהרה.

מומלץ שהבחורה תקנה טלית מצויצת (בחוטי הציצית) מכספה, תאחז אותה בידיה, ותאמר "ריבונו של עולם, זו הטלית של החתן שלי, אנא שאזכה להתחתן במהרה" (וזאת בבחינת "מי הקדימני ואשלם"). ותצניע אותה לזמן שמחתה, שתהיה במהרה, בהצלחה.

זיווג הגון לבחור שמחפש את זיווגו הראוי: לאחר הנחת התפילין בבוקר יביט על הצד הימני של תפילין של ראש - בג' קצוות של האות ש', ובצד השמאלי ב-4 קצוות של האות ש', ויכווין ג' כנגד ג' אבות: אברהם, יצחק ויעקב, ויכוון ד' כנגד 4 אמהות: שרה, רבקה, רחל ולאה. והכל רק במחשבה.

בסיום התפילה, לפני הורדת התפילין, יאמר חמישה מזמורי תהילים, ע"פ הבא"ח והרב יצחק כדורי זצ"ל, והם: מזמורים ל"ב, ל"ח, ע', ע"א, קכ"ד, לפי סדר זה למשך 40 יום רצופים. ולאחר שיאמר את מזמורי התהלים בכל יום, יבקש מעומק הלב "ריבונו של עולם שלח לי את בת זוגי ההגונה במהרה", ויתן חצי שקל לקופת צדקה.

ובכל ליל שבת אחרי התפילה, כשיכנס לביתו, או כשנמצא בביתו לפני קידוש ליל שבת, ינשק את יד ימין של אמו, והאם תברך את בנה שיזכה לכלה טובה במהרה.

מומלץ שהבחור יקנה כוס זכוכית לשבירה תחת החופה, זכר לחורבן הבית, בזמן אמירת 2 הפסוקים "אם אשכחך ירושלים...". ובעת שיקנה את הכוס יאמר "ריבונו של עולם, זו הכוס ליום חתונתי, אנא שאזכה במהרה לחופתי", ויצניע את הכוס, וזאת בבחינת "מי הקדימני ואשלם" ("דרך כוכב מיעקב"). בשורות טובות ובהצלחה.

תגיות:סגולותזיווג הגון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה