הרבנית חגית שירה

כשהנחש הופך למטה ישועות

בכל פעם שאת מנצחת ועומדת בניסיון - את זוכה לנס, והנחש בעצמו הופך להיות לך למטה של ישועות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חודש שבט כמעט כבר כאן. השבת אנחנו מברכין אותו והוא מביא איתו דליים מטפטפים של שפע.

שבט - שיהיו בשורות טובות. שבט - שנה טובה ברוכה. ולמה שנה טובה? כי ממש מעכשיו השנה מתברכת, מעכשיו רק ימים טובים, וחז"ל מגלים לנו שמחודש שבט ועד חג השבועות הימים נקראים ימים של אהבה!

וכך כותב הגאון מווילנא: "הטבע מעיד על סגולת הזמן, וכשהטבע מתעורר לחיים זה סימן שגם בשמיים מתעורר זמן לחיים, לגאולה...". ובאמת, הטבע מתעורר לחיים בחודש הזה, אפילו שזה לא נראה כל כך, ושר החורף עדיין שולט פה, והכל קפוא. תדעי לך שמראש חודש שבט משהו מתעורר שם למטה, מתכונן כבר לצאת החוצה ולעלות. וככה זה גם בשמיים, גם אם את מרגישה שתקוע בחיים וכלום לא זז - תדעי לך שמשהו קורה. ואני רוצה שתאמיני בכוח הזה!

פרשות השבוע בזמן הזה סובבות סביב המטה. משה רבנו אוחז בו, מכה בו, ובכל פעם מתרחש נס חדש. כשהמטה הזה הפך לנחש, משה אחז בזנבו ומיד נהפך מנחש למטה, מדין לרחמים... יצר רע הוא נחש, וגם לך יש הכוח לאחוז בזנבו. את חזקה יותר ממנו. זכרי, בכל פעם שאת מנצחת ועומדת בניסיון - את זוכה לנס, והנחש בעצמו הופך להיות לך למטה של ישועות... מדהים!

שבט זה מטה (מקל), ובחודש הזה הוא ממש בידיך. המטה מזכיר לך לא להתמוטט, ושיש לך על מי להישען. הוא מזכיר לך שיש ניסים בעולם. רק תחזיקי בו חזק, אל תשליכי אותו מתוך ייאוש וחוסר אונים, כי הוא יהפוך לנחש... ואם זה כבר קרה - החזיקי בו בחזרה ותגידי: אני מאמינה בניסים!

תמיד בחודש הזה עולה ובאה לפנינו דמותו של הצדיק עם המקל, מחולל הניסים והמופתים, הלא הוא הבבא סאלי הקדוש, רבי ישראל אבוחצירא, שבשבוע הקרוב, ד' בשבט תחול ההילולא שלו. גם הוא מזכיר לנו שיש ניסים, ויש מעל הטבע... אלפים נושעו מברכותיו, ומי שזכה לאחוז במקלו, שספג אלפי שעות של קדושה ותפילה, זכה לברכה אדירה. אני מזמינה אותך ביחד איתי לאחוז במקלו של הצדיק. אני מזמינה אותך ליום תפילה אדיר בציונו של הבבא סאלי בנתיבות. נספר סיפורי מופתים ונעורר עלינו שפע עצום של ניסים. לפי הקבלה, האות המסמלת את חודש שבט היא האות צ' - צדיק! החודש הזה מזכיר לנו להתחבר לצדיקים, וביום רביעי הקרוב בעזרת ה' ניפגש כולנו, נתחבר, ופשוט נאמין בניסים, והם יבואו.

תגיות:הרבנית חגית שירהנחש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה