סיפורי אמונה

מסעיר במיוחד: לא תאמינו מה עשה ראש הישיבה דקות ספורות לפני פטירת אשתו

סיפור מסעיר במיוחד נחשף השבוע: רבי שמואל קמינצקי, זקן ראשי הישיבות בארה"ב, נפרד לנצח מרעייתו שנפטרה השבוע. וזה מה שהוא עשה לפני ואחרי הפרידה

  • י"ד שבט התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסיפור שיעביר בכם צמרמורת עזה והתפעמות מיוחדת: השבוע נפטרה רעייתו של הגאון רבי שמואל קמינצקי, ראש ישיבת פילדלפיה, וזקן ראשי הישיבות בארה"ב. במהלך השבעה, נחשף באתר JDN סיפור שעורר הדים נרחבים בארץ ובעולם.

אחד מרבני הקהילות בארצות הברית סייע לאחד מזוגות הקהילה בנושא שלום בית. בין היתר, ייעץ לבני הזוג להיפגש עם הגאון רבי שמואל קמינצקי, זקן ראש הישיבות, כדי לקבל את חוות דעתו בנושא. אכן, בני הזוג קבעו פגישה ליום ראשון השבוע במעונו של ראש הישיבה בפילדלפיה, בשעה 17:00 אחר הצהריים.

בני הזוג הגיעו אל ביתו של ראש הישיבה, ולאחר שעה של שיחה, ביקש ראש הישיבה מהבעל שיתלווה אליו אל בית החולים המקומי, כי הוא זקוק "לפגוש מישהו". הבעל נענה ברצון, ובמהלך הדרך המשיך לשטוח בפני ראש הישיבה את התלבטויותיו.

לאחר שעת נסיעה הגיעו השניים אל בית החולים. ראש הישיבה ביקש ממלווהו להמתין זמן קצר, ולאחר מכן יחזרו שוב לביתו להמשיך בשיחה. לאחר שעה של המתנה יצא ראש הישיבה מבית החולים וביקש את סליחת הנהג באומרו: "חשבתי שזה יקח קצת זמן אבל פשוט הייתי צריך להיפרד מרעייתי הרבנית. אני מבקש את סליחתך".

הבעל הצטמרר כולו: ראש הישיבה נפרד לנצח מרעייתו הרבנית, והוא פנוי טכנית ונפשית לשוחח עימו על שלום הבית שלו. הוא לא מצא בפיו מילים, והתקשה להכיל את התפעלותו העצומה. ראש הישיבה השיב לו בפשטות: "אני סיימתי כעת את עבודת השלום בית שלי, כעת צריך להתחיל לעבוד על השלום בית שלך".

הסיפור שנחשף בימים האחרונים, בעיצומם של ימי ה'שבעה' על הרבנית, הפך לשיחת היום במגזר: זה מה שעשה ראש הישיבה, בעת שנפרד לנצח מאשת נעוריו.

סכסוכי ירושה? אין שלום בית? הרב זמיר כהן ב-5 דקות שיצילו אתכם:

תגיות:פטירהרבי שמואל קמינצקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה