חדשות בארץ

אתיה דימנטמן, אלמנתו של נרצח הפיגוע, במכתב קורע לב לראש הממשלה

אלמנתו של יהודה דימנטמן במכתב לנפתלי בנט: "הרגשתי כאילו קיבלתי כדור בלב. האדישות שלכם כואבת יותר מהמכות של המג"בניקים את תלמידי הישיבה"

  • י' שבט התשפ"ב
בעיגול: אתיה דימנטמן (צילומים: פלאש 90)בעיגול: אתיה דימנטמן (צילומים: פלאש 90)
אא

הבוקר (רביעי) התפרסם בערוץ 7 מכתב שכתבה אלמנתו, אתיה דימנטמן, לראש הממשלה נפתלי בנט. המכתב הכאוב נכתב בדם, בעקבות אלימות השוטרים בחומש.

"נפתלי בנט, ראש הממשלה", פותחת האלמנה הצעירה את מכתבה. "יום שני בערב. דוד שלי לא רגוע ואני מנסה להרדים אותו. בעודו נרדם לו לבסוף אני רואה את סרטון האימים של האלימות המזעזעת והברוטלית שהיתה אתמול בחומש, ושהמג"בניקים ניסו להסתיר ולמנוע מאיתנו לצלם.

"ראיתי את יהודה סמוטריץ', שהדם של בעלי עוד על בגדיו מעת שניסה להציל את חיי היקר לי מכל, נסחב כמו סמרטוט על אבני חומש ומתמלא בדם שלו עצמו. ראיתי בחור עדין שכל ימיו יושב ולומד תורה ולא נוגע בזבוב לרעה וילד קטן נדחפים בעוצמה. על מי הם חזקים? על ערבים פולשים? לא, על לוחמי חומש שנלחמים על האדמה שלהם, על האדמה שלנו, על האדמה שלך.

הלוויתו של יהודה דימנטמן (צילום: Noam Revkin Fenton / פלאש 90)הלוויתו של יהודה דימנטמן (צילום: Noam Revkin Fenton / פלאש 90)

"אני מבטיחה לך שהרגשתי כאילו קיבלתי כדור בלב. איזו בגידה", ממשיכה דימנטמן בדבריה. "זה מה שחייל בסיירת מקבל?! סטירת לחי מצלצלת וכואבת?! והאמת שהאדישות שלכם כואבת יותר מהמכות האלה. המבט הקר בעיניים שלכם ושל מג"ב. לוחמי חומש חזקים מכל פגע, זה לא מה שיפריע להם להמשיך, לגנות את האמירה של יאיר גולן אתה יודע יפה מאוד, ולומר שהם חלוצים. זה מה שעושים לחלוצים? אומרים בדרך כלל ש'שתיקה כהודאה', אבל כאן נוסף על השתיקה ישנה סטירה, ואני הבנתי לאן אתה חותר.

"פגועה, כועסת ומזועזעת עד עמקי נשמתי, אני מודיעה לך שאני לא אנוח, וכל עוד יהיה בי חיים אני אמשיך להילחם על חומש ועל הארץ הזו, ואיתי יהודה בעלי ה' יקום דמו ועוד אלפים אלפים. יש לנו ה' אחד שעוזר לנו, ולך יש את הכח להיות שותף במאבק הזה, שליח נאמן, תבחר בטוב ובאמת, אל תתבלבל", כותבת דימנטמן, ומוסיפה כי ביום חמישי הקרוב, ערב ה'שלושים' של בעלה הי"ד, יתייצבו אלפים מעם ישראל, מכל קצוות הארץ, מול משרד ראש הממשלה כדי לדרוש ולזעוק מכל הלב - הסדירו מיד את הישיבה בחומש, בנו את ארץ ישראל, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

יהודה דימנטמן הי"ד נרצח לפני כחודש בפיגוע ירי קטלני. יהודה, בן 26 בלבד, הותיר אחריו אישה ותינוק בן שנה. הפיגוע התרחש בעת שחוליית מחבלים ירתה לעבר הרכב בו היו יהודה וחבריו צרור כדורים. יהודה נפגע בצווארו, כוחות ההצלה טיפלו במשך זמן רב וביצעו ניסיונות החייאה ביהודה הי"ד שנפצע באורח אנוש, אך הוא נפטר מפצעיו.

תגיות:ראש הממשלהיהודה דימנטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה