חדשות בארץ

מרגש: אישה השליכה לפח בטעות 2,300 ש"ח. מי מצא והחזיר אותם?

סוף טוב - הכל טוב: חיפושים קדחתניים בפח אשפה ענקי הגיעו לקצם לפני זמן קצר, וסאגה שהחלה הבוקר (ג') הסתיימה, לאחר שתושבת המקום השליכה לפח בטעות מעטפה עם כסף

אא

סוף טוב - הכל טוב: חיפושים קדחתניים בפח אשפה ענקי הגיעו לקצם לפני זמן קצר, וסאגה שהחלה הבוקר (ג') הסתיימה, לאחר שתושבת המקום השליכה לפח בטעות מעטפה עם כסף. 

תושבת העיר דליה אלכסנדרוביץ, השליכה בטעות סכום של 2,300 ש"ח שמשכה באותו יום, לפח. "הייתי בדואר ומשכתי כסף, מזונות מהגרוש שלי שחי בחו"ל", שחזרה האישה. "כשיצאתי מהאוטו הייתה לי כוס חד פעמית ששתיתי את הקפה, וכנראה שהחזקתי את הכסף והכוס ביחד, וזרקתי לפח הגדול", כך סיפרה ל-N12.

לדבריה, היא הבינה תוך שניות את הטעות הקריטית שעשתה, אך ידעה שאין מה לעשות. הפח היה עמוק במיוחד, ולא ניתן היה להגיע אל המעטפה שנפלה אליו - אך אז נזכרה אלכסנדרוביץ במקרה זהה שאירע לחברתה. 

אלכסנדרוביץ טלפנה לחברתה וקיבלה ממנה טלפון של עובד עירייה בשם כפיר חנוכה - והוא זה שגם עזר לחברתה להציל את מפתחות הרכב שזרקה בטעות לפח הענקי. "זה קורה לנו הרבה עם מכשירים ניידים ותכשיטים. כמעט אחת לשבוע יש כזה אירוע ואנחנו משתדלים לתת שירות לתושב במה שאפשר", סיפר חנוכה ואף הוסיף כי ביום ראשון האחרון אירע לו מקרה זהה של אישה שזרקה בטעות את מפתחות הרכב שלה לפח. "הוצאנו את כל האשפה עד שאיתרנו אותם. אותה אישה נתנה את המספר שלי לדליה הבוקר, ואנחנו קפצנו לאירוע". 

כעת, אחרי שהמעטפה עם הכסף הושבה לבעליה, דליה הודתה לצוות העובדים המסור - כפיר ודודו, ש"קפצו פנימה ואספו את השטרות. הם עשו עבודה מדהימה, זה לא מובן מאליו. הכל בשמחה ומכל הלב", סיכמה בעלי הכסף המאושרת, שהסכום הושב אליה במלואו. 

תגיות:כסףפח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה