חדשות בארץ

תקיפת הצעיר החרדי | ח"כ ארבל: "עמר בר-לב בז לזכויות אדם"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, טרם הגיב על תקיפתו של הצעיר החרדי חיים מזרחי על ידי שוטרים בירושלים. חבר הכנסת משה ארבל מתח עליו בהקשר זה ביקורת נוקבת: "הוא אטום לחלוטין לזכויות אדם"

בר-לב (צילום: Basel Awidat/Flash90)בר-לב (צילום: Basel Awidat/Flash90)
אא

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) מתח היום (שני) ביקורת חריפה על השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, וזאת בעקבות העובדה שלא הגיב על תקיפתו של הצעיר החרדי חיים מזרחי על ידי שוטרים בשכונת גאולה בירושלים.

"עומר בר-לב בז לסוגיה של זכויות אדם", אמר ארבל בריאיון לתוכנית מנדי ביתאן בכאן מורשת. "אין לי שום ציפיות ממנו. למרות שהוא מגיע ממפלגת העבודה, שכביכול עקרונות כבוד האדם חשובים לה, הוא רחוק מעקרונות אלו מזרח ממערב. הוא בז לדברים הללו".

"ניסיתי לדבר גם עם הצוות שלו וגם איתו, לצערי הרב השיח איתו הוא שיח חירשים", הוסיף  ארבל. "אני מתנהל יותר בסוגיות הללו מול הסגן שלו, יואב סגלוביץ', ואני מגלה שם קשב רב יותר. עמר בר-לב אטום לחלוטין לזכויות אדם. אני אומר את זה בכאב גדול".

"אם אנחנו רוצים שהמשטרה שהציבור יאמין בה, אנחנו חייבים לדעת להציב לה את הגבולות. העובדה שהשוטרים שהכו נמרצות את חיים מזרחי רק הורחקו על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ולא נכנסו למעצר היא אות קין לחקירת מח"ש. לאלימות כזו אין שום הצדקה", כך ארבל.

כזכור, מזרחי הוכה קשות בידי שוטרים בלבוש אזרחי ונעצר לאחר שהעיר להם שפגעו ברכב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, אולם השופטת בפניה הובא הורתה לשחררו ללא תנאים מגבילים ומתחה ביקורת חריפה על המשטרה. בימים שחלפו מאז התקיפה נזקק מזרחי פעמיים לאשפוז בבתי חולים.

"עברתי התעללות": הצעיר החרדי שהוכה בידי שוטרים משחזר

תגיות:משה ארבלעמר בר לבחיים מזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה