חדשות בארץ

בעקבות החמרה במצבו: חיים מזרחי שהותקף על ידי שוטרים אושפז שוב

חיים מזרחי, הצעיר החרדי שהותקף על ידי בלשי משטרה ביום רביעי שעבר, פונה שוב לבית החולים לאחר החמרה במצבו הבריאותי. "הוא לא מתפקד. מצבו החמיר מאוד בשבת. הוא מרוסק פיזית ורגשית והמשפחה בטראומה", אומרים מקורביו

אא

חיים מזרחי, שהותקף על ידי בלשי משטרה בשכונת גאולה בירושלים, פונה לבית החולים בעקבות החמרה במצבו הרפואי. בני משפחתו סיפרו כי במהלך השבת האחרונה הוא קיבל עירוי מספר פעמים וכי הוא מתקשה לחזור לתפקוד, ולכן אושפז שוב במרכז הרפואי "שערי צדק".

כזכור, מזרחי נעצר ביום רביעי שעבר מעצר שווא, נאזק וספג התעללות קשה מצד בלשי המשטרה לאחר שהעיר לנהג הרכב המשטרתי כי פגע ברכב חונה. ביום חמישי פונה הצעיר החרדי לבית החולים "הדסה עין כרם" לאחר שאיבד את הכרתו. הוא שוחרר לביתו ביום שישי עם עם שבר בצלעות, כשכל גופו חבלות. בבית החולים עבר ct ראש, נוכח האגרופים והמכות שספג מבלשי המשטרה

ח”כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) ביקר ביום שישי אצל מזרחי בביתו. “ביקרתי כעת את הנער חיים מזרחי שהוכה על ידי משטרת ישראל. יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שוחח בטלפון עם הנער היקר, עודדו וחיזקו ואיחל לו רפואה שלימה ומהירה. האלימות המטורפת של השוטרים כמו בסיפור הזה, חייבת להיפסק. אותם שוטרים חייבים לתת את הדין”.

כאמור, מזרחי התאשפז שוב בבית החולים בשבת האחרונה בעקבות החמרה במצבו. לדברי מקורביו, “מזרחי קיבל עירוי מספר פעמים במהלך שבת. הוא לא מתפקד. מצבו החמיר מאוד בשבת. הוא מרוסק פיזית ורגשית והמשפחה בטראומה”.

אנא התפללו לרפואתו של חיים בן שושנה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

"עברתי התעללות": הצעיר החרדי שהוכה בידי שוטרים משחזר

תגיות:חדשותחיים מזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה