חדשות בריאות

הסעיר את האולפן: עמית סגל בהתבטאות חריפה נגד הלא-מחוסנים

במהלך הופעתו בפאנל החדשות, הפרשן עמית סגל אמר כי הוא תומך בהצהרתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון על כוונתו "למרר את החיים של מי שלא התחסן". בעקבות ההתבטאות החריפה, סגל זכה לביקורות קשות ברשת

צילום עמית סגל: יונתן זינדל/ פלאש90צילום עמית סגל: יונתן זינדל/ פלאש90
אא

במהלך הופעתו באולפן חדשות 12, הפרשן עמית סגל התייחס למצב התחלואה בארץ ויצא בהתבטאויות קשות נגד האנשים שלא מתחסנים: "השבוע בפעם הראשונה החלטתי שאני בעד החוק הצרפתי של מקרון, והוא למרר את החיים של מי שלא התחסן", אמר סגל.

סגל התרעם על העובדה שללא מחוסנים יש עדיפות בקבלת התרופה שנועדה למנוע אשפוז ואמר: "אין גבול להפקרות? אני דאגתי לעצמי והתחסנתי, מישהו אחר לא התחסן, ועכשיו כשמתלבטים בגלל המחסור – הוא יקבל את התרופה לפניי?".

סגל גם התייחס למדיניות הבידודים בגנים, לפיה כל ילדי הגן נכנסים לבידוד במקרה של ילד מאומת, ואמר כי אומנם ילדי הגן אינם יכולים להתחסן, אך מי שנענש זה בסופו של דבר הוריהם. כמו כן, סגל הוסיף כי "עד שלא יקבעו באופן גורף שמי שלא מתחסן לא יכול להיכנס לשום מקום במדינת ישראל, ושאת ספקנות המדע שלו ישמור לעידנים רגועים יותר, אז זו בעיה".

בסיום דבריו, סגל האשים את מדיניות הממשלה שלא מפעילה מספיק לחצים על הלא מחוסנים וטען כי "מדינת ישראל לא משדרת שהדבר הזה הוא סיוע לאויב בזמן מלחמה".

בעקבות ההתבטאויות החריפות, זכה סגל לביקורות קשות ברשת. אחת מהן הייתה של העיתונאי החרדי יאיר לוי, שצייץ בטוויטר: "יש מיליוני ישראלים שבחרו שלא להתחסן, בצדק או שלא, זה לא רלוונטי. אך הצייצן עמית סגל יוצא נגדם בהסתה פשיסטית ופרועה, דורש למרר להם את החיים, לא להכניסם למקומות ציבור, להתייחס אליהם כאויב בשעת מלחמה".

תגיות:חדשותעמית סגלקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה