פוריות

מאותגרת פוריות: האם הרופא יהיה רגיש, ולא ישליך גם אותי אל משרפת הסטטיסטיקה?

רופאים קונבנציונאליים הם 'טיפוס'. את אף פעם לא יודעת מה הם עשויים לשרבט על המסמך הלבן שלך, שבאמת באמת אמור להיות לבן ונקי מכל דאגה כשהקב"ה הוא זה שקובע כאן הכל. אבל לא -הם חייבים להיות אלו ש'מחליטים', שלוקחים את שרביט המלוכה המדומה ואומרים לך מה יהיה או לא יהיה

  • ז' שבט התשפ"ב
אא

אם הייתם אומרים לי בשנות העשרים לחיי, שיום יבוא ואני אתקשה להביא ילדים לעולם - הייתי מבטלת את זה בהינף יד, תוך כדי אמירת 'שטויות, לי זה לא יקרה'. 

כן, הסטטיסטיקות אומרות. 

כן, לשכנה של הדודה של הסבתא - זה מה שקרה. 

לא, אצלי זה לא יקרה. 

למה? זה פשוט: יש לי אמונה. 

האם האמונה שהייתה לי בגיל 20, מספיקה כדי לעבור את הניסיון הזה? בפירוש לא. כשאת בת עשרים, את לא באמת חושבת על ההשלכות של מה שאת אומרת ועושה. הכל מאוד ערטילאי, והחיים כמו החיים - מביאים איתם שפע ניסיונות, שדרגת אמונה מסוימת, פשוט לא מספיקה עבורם. 

אז נכון שהייתה בי אמונה כשהייתי צעירה יותר, אבל ככל שאנחנו גדלות בגיל ובנסיונות - כך מוכרחה לגדול איתנו ביחד, רמת האמונה שלנו. 

כי אתן יודעות מה? עד שהבנתי את זה, הסתובבתי בין רופאים ומטפלים שונים שרק ידעו להגיד כמה אני לא. 

כמה אני לא בגיל הנכון. 

כמה אני לא במצב הגופני הנכון (הורמונים וכו')

כמה אני לא בשלה להביא ילדים משלי לעולם. 

ואין לכם מושג כמה זה קשה לחזור על הריטואל הזה פעם אחר פעם. את אף פעם לא יודעת על איזה רופא 'תיפלי' הפעם. האם יש לו אמונה או לא? וגם אם יש לו אמונה, האם היא מספיק חזקה כדי למלא אותך במילים שאת צריכה כדי לעבור את כל הבדיקות והטיפולים והזריקות הפולשניות והבלתי נעימות האלה? ואם אין לו אמונה, האם הוא יהיה מספיק חכם ורגיש שלא 'להטיח' בפניי את הספקנות שלו, שלא להשליך גם אותי אל משרפת הסטטיסטיקה?

 

אין לכם מושג כמה זה קשה לחזור על הריטואל הזה פעם אחר פעם

רופאים קונבנציונאליים הם 'טיפוס'. 

את אף פעם לא יודעת מה הם עשויים לשרבט על המסמך הלבן שלך, שבאמת באמת אמור להיות לבן ונקי מכל דאגה כשהקב"ה הוא זה שקובע כאן הכל. אבל לא -הם חייבים להיות אלו ש'מחליטים', שלוקחים את שרביט המלוכה המדומה ואומרים לך מה יהיה או לא יהיה. 

אבל הבעיה היא לא במה שהם אומרים.

הבעיה היא במה שאת מאמינה בו - ואני...האמנתי להם. או-הו, איך שהאמנתי לכל הברה שיצאה מפיהם, בכל תנועה, בכל צליל הכי קטן, הייתי נדרכת. מה הוא יגיד לי עכשיו?

כשאת מאמינה, את מתחילה להסתבך. כי האמונה שלך היא לא משהו סתמי בתוכך, תביני את זה. האמונה שלך, על פיה יישק דבר. עליה כל העולם הרוחני והגשמי שלך עומד. עליה מושתתים חיים או מוות חלילה (עבור מאותגרת פוריות, מוות משמעו פס אחד ויחיד על בדיקת ההריון).

כל כך האמנתי במה שהרופאים אומרים לי, עד שזה הביא אותי למצב שכבר אין לי אמונה במי שאמר והיה העולם, אתם קולטים? ביטלתי את האמונה שעבדתי עליה במשך קרוב ל-20 שנה בהינף יד, רק בגלל שאיזה בשר ודם שנתון בעצמו לחסדי הבורא - אמר איזו מילה לא במקום. ככה, בשניות. בכלל בלי לחשוב או להתלבט, ריססתי את מטעי הפירות המתוקים בחומר הרעיל שלו, עד שלא נותר אפילו פרי אחד ליהנות ממנו בפרדס האמונה. כלום, נאדה. 

מטעים שזרעתי, והשקיתי, והשבחתי במו ידיי - נהרסו כליל, ובשביל מה??? 

 

אבל לאן את לוקחת את זה? לנמרוד. יותר קל למרוד, מאשר להתאמץ לחפש את השם

הרי הקב"ה מחליט, אז ממה נפשך? מה יועיל לתת להם את הכוח הזה כשנאמר במפורש שלרופא ניתנה רשות לרפא, אך לא להרוס. ניתנה לו רשות להגיד מה הרפואה יודעת - אבל לא את מה שלא. 

ובינינו, גם הרפואה לא יודעת באמת מי כן ומי לא.

עם כל הסיפורים שרצים בארץ ובעולם על נשים מבוגרות שנכנסו להריון כנגד כל הסיכויים - הסטטיסטיקה מזמן איבדה את ייעודה האמיתי, ואת הסמיכות שלה לאמת. הסטטיסטיקה כבר לא קובעת - וזו עובדה. 

מה כן קובע? רמת האמונה שלך.  את מאמינה באמונה שלך? אז בואי נבדוק עד כמה את מאמינה. בואי נבדוק את כמה את מוכנה להקריב בשביל האמונה הזו? יום, יומיים, שנה, שנתיים? את עכשיו נבחנת בתוך כבשן האש כמו אברהם אבינו בשעתו - שכל כך הרבה 'נמרודים' ניסו להורגו ולא עלה בידם. מעניין לציין שכמו אברהם אבינו בשעתו, כל אותם אנשים שלקחו אותו כדי לזרוק אותו לתוך כבשן האש, נשרפו בעצמם, והוא לא נשרף. 

בתוך האש, השטן בכבודו ובעצמו התגלה לאברם ואמר לו: "התקווה היחידה שלך להינצל מן האש היא 'להשתחוות' לנמרוד". תמרוד, יאללה, תמרוד כבר. תמרדי גם את, גאולה, למרות שהשם שלך מבשר בכלל על ישועה. תמרדי, מה אכפת לך. תגידי שאת לא מאמינה, תגידי שהסטטיסטיקה אומרת, תגידי שכולם אומרים. אפילו הרופאים. 

תראי, בעצם השם שלך רמזו לך שאת כבר נושעת, את כבר גאולה. אבל לאן את לוקחת את זה? לנמרוד. יותר קל למרוד, מאשר להתאמץ לחפש את השם בתוך הניסיון הזה ולהגיד לו שאת מאמינה, שאת רוצה להאמין, שאת נלחמת על האמונה, שאת לא רוצה לאבד אותה בתוך הסטטיסטיקות. 

מה את צריכה לעשות? אל תגערי בשטן בעצמך. אין לך כוח לזה. אין לך כוח מעצמך, הכוח שלך הוא אך ורק עם הקב"ה. תהיי אברם ותגידי לשטן: 'יגער ה' בך השטן' - ותתפלי לפני הקב"ה כמו שאת יודעת. תזעקי כמו שאת יודעת עד שקול דק בתוכך יעלה, כמעט בלתי מורגש, ויגיד לך את אשר אמר אברם לאמו, כשהתחננה לפניו שישתחווה לנמרוד. "דעי אמי, כי אשו של נמרוד סופה להיכבות, ואילו אשה של גיהנום אין לה תקנה עולמית".

תתפללי להשם שיהיה סוף לאש של נמרוד, שהיא לא תשרוף את הכל בתוכך. שהיא לא תשרוף בך את האמונה שלך, שהיא לא תכלה כל חלקה טובה שבנית בתוכך. תתפללי להשם ותגידי לו: "בורא עולם, תעזור לי ותשלח לי אש אחרת, אל תוך האש שמאיימת לכלות את האמונה שלי עכשיו. כמו שהצלת את אברהם אבינו בתוך כבשן האש, ושלחת אש מתוך הכבשן בעצמו - כך תשלח אש אחרת מתוך האש שמבקשת לשרוף אותי בניסיון הזה, ותציל אותי. תציל אותי עד כדי כך שארגיש שכל להבת אש שתתקרב אליי מפי המלעיגים, שמתלבשים בצורת רופאים מכובדים ונעלים או דמויות אחרות - ארגיש אותה כדבר צונן בלבד. שלא יהא לה שום השפעה ושום רשימו עליי או על מידת אמונתי בך, אמן".

טור זה מוקדש לכל מאותגרות הפוריות באהבה ובתפילה לאמונה חזקה שיביאו איתן ילדים בריאים ונבונים, יראי שמיים אמיתיים, יודעים את השם, זוכרים את השם, ובורחים אליו תמיד, אמן.  

הרשמו עכשיו למפגש LIVE ללא עלות, עבור זוגות המנסים להרות עם ד"ר חנה קטן>>>

תגיות:פוריותרופאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה