סיפורים אישיים

החולה הייתה על סף מוות - עד שהגלימה של ה’בבא סאלי’ נגעה בה

בהשראת ההילולה של ה'בבא סאלי' הקדוש זיע"א, קבלו את אחד מסיפורי הניסים הגדולים ביותר שנתקלנו בהם ברשת - נס הגלימה של ה'בבא סאלי' ר' ישראל אבוחצירא

אא

לפני שלוש וחצי שנים, בל"ג בעומר תשע"ט, אושפזה אם צעירה בשם שרית בבית החולים, לאחר שלקתה בדלקת ריאות חריפה. 

עד אז היא הייתה בריאה לחלוטין, אך דלקת הריאות גרמה לזיהום חמור בדם, הצללה בריאות ואי ספיקת חמצן. היא סבלה מקשיי נשימה חמורים, ולאחר בדיקות מקיפות שעשתה במוקד של 'טרם' הסמוך לביתה, הרופא שלח אותה בניידת טיפול נמרץ עם הפניה בהולה, לבית החולים אסף הרופא. 

בבית החולים מעדכנים את שרית שמצב ריאותיה הוחמר, ולמרות שקיבלה 8 סוגי אנטיביוטיקה חזקה - דבר לא עזר. 

הרופא הבכיר במחלקה, ד"ר אבי מזרחי, הודיע לשרית כי אין ברירה. "אנחנו מוכרחים להרדים ולהנשים אותך", אמר לה. וכך הם עשו. שרית חוברה למכונת הנשמה מלאכותית, וכבר לא הייתה מודעת למה שקורה סביבה. 

ביום שבת, בשעה שבע וחצי בבוקר, אירעה פתאום נפילת מדדים חזקה, והרופאים הובהלו בזה אחר זה אל חדרה. ברגע אחד ולמרות ההנשמה, מצבה הלך והידרדר וסכנת חיים ממשית נשקפה לחייה.

המולה רבה נוצרה סביב מיטתה.

מצבה היה כה מטלטל, עד שהרופאים ביקשו להעביר אותה לבית החולים 'וולפסון' בחולון רק כדי לחבר אותה למכונת הנשמה מסוג 'אקמו'.  בשלב הזה פונה הרופא המטפל ד"ר מזרחי לבני המשפחה, ואומר להם בכנות: "לא נותר דבר לעשות חוץ מלהתפלל. תתפללו".

באותה שעה, אמא של שרית - פנינה, התייצבה כבר בבית הכנסת, כדי להעתיר בתפילות על בתה בת ה-35, שנמצאה בין חיים למוות. "אמא שלי רצה לבית הכנסת בבית החולים אסף הרופא', וזועקת לקדוש ברוך הוא שיציל את אחותי שרית", משחזר אחיה. "היא בוכה בדמעות שליש ומתחננת ששרית תחזור אלינו. תחזור לחיים".

בינתיים, חברתה של האחות הבכורה רינה, שמעה על מצבה של שרית ואמרה לה כי היא יכולה להשיג עבורה את הגלימה של ה'בבא סאלי' הקדוש, ר' ישראל אבוחצירא זצ"ל זיע"א. "תסעי מהר לבית החולים, תשימי את החלוק על אחותך שרית ואולי יהיה נס בעזרת השם יתברך".

"בזכות הבבא סאלי הקדוש", פתחה רינה ובירכה את אחותה, אחרי ששמה עליה את הגלימה. "הערב הזה, רק מהזכות של הצדיק הקדוש הזה, רבי ישראל אבוחצירא, שהוא היה סנגורם של ישראל, קודש קודשים, הערב הזה יתחולל נס, בזכות של הצדיק. אמן".

הנוכחים בחדר דמעו, התרגשו וענו בקול חזק 'אמן'. 

והנס לא איחר להגיע. ביום כ"ד באייר, 9.5.18 - התקבלו התפילות, והגזירה התחלפה בבשורה טובה: שרית פוקחת את עיניה ומתחילה להראות סימני חזרה לחיים. מרגע לרגע, בזכות הצדיק, הרופאים חזו בהשתאות אחר המדדים שהחלו לעלות - כנגד כל הסיכויים. מרגע לרגע הלך מצבה של שרית והשתפר, ומהתמונות שראיתם למעלה - כשלכאורה לא היה שום סיכוי, שרית חזרה לעצמה יום אחרי (!) שהגלימה של הבבא סאלי הונחה על גופה. 

 

וארבעה ימים בלבד לאחר מכן, שרית השתחררה מבית החולים כשמצבה יציב, אך לא לפני שהגיעה לבית הכנסת כדי לפתוח את ארון הקודש ולהודות לבורא עולם. 

 

תגיות:בבא סאליהילולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה