חדשות בריאות

התחלואה ממשיכה לזנק: כ-6,500 נדבקים ביממה, מקדם ההדבקה עלה ל-1.88

בבתי החולים מאושפזים 203 חולי קורונה, מהם 110 במצב קשה. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הבוקר (שני), כי אתמול אובחנו 6,562 בני אדם כמאומתים לנגיף הקורונה. השיעור היומי של הבדיקות החיוביות עמד על 4.83% מתוך כ-137 אלף בדיקות שבוצעו.

מקדם ההדבקה ממשיך לטפס, ועומד הבוקר על 1.88 – נתון המצביע על התפשטות נרחבת מאוד של המגפה.

37,675 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, 203 מהם מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 110 חולים מוגדר קשה, בהם 45 נמצאים במצב קריטי. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 8,244.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר אמש מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים. ממשרד הבריאות נמסר, כי "ההחלטה התקבלה לאור העלייה בתחלואה והחשש הנשקף לבריאותם  של בני ה-60 ומעלה. כמו כן, הוחלט לאפשר חיסון במנה רביעית גם לצוותים הרפואיים, לאור הצורך להגן עליהם, כמי שעומדים בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה".

בתוך כך, קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני את "התו הירוק הזמני" לאדם שקיבל את מנת החיסון הראשונה נגד נגיף הקורונה. "התו הירוק הזמני", שיונפק על ידי משרד הבריאות, יהיה תקף ל-30 ימים מיום קבלת מנת החיסון הראשונה. הוראת השעה תיכנס לתוקף החל מיום חמישי הקרוב ותהיה תקפה עד ל-18 בינואר.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה