פוריות

לאחר שאיבדה ילד אחד מתוך שלישייה: אישה ילדה רביעייה - בהריון טבעי לחלוטין

מה הסיכויים שאישה שנקלטה לאחר טיפולי פוריות בשלישייה - תיפקד שוב, הפעם בהריון טבעי לחלוטין עם רביעייה? אחד הנדירים שיצא לנו להיתקל בהם

אא

הסיפור שלפניכם הוא אחד הנדירים שנתקלנו בהם: מה הסיכויים שאישה שנקלטה לאחר טיפולי פוריות בשלישייה - תיפקד שוב, הפעם ברביעייה?

אולי לא תאמינו, אבל זה בדיוק מה שקרה לקיילה גליינס מבריטניה - שהתמונה שלה מחזיקה את ארבעת התינוקות שלה - בת ושלושה בנים, מסעירה את הרשת. 

קיילה הייתה בת 32 (!) כשזה קרה, וארבעת ילדיה - ריס, ג'יימסון, אוקלי ולינקולן, הגיחו לעולם. 

לפני קצת יותר משנתיים הרתה קיילה עם שלישייה - אחרי טיפולי פוריות שעברה. היא ואלן בעלה, היו בשמיים. הם חיכו לבשורה הזו מאז נישואיהם, ולא היו מהם שמחים על הבשורה הזו. אלא שחודשים ספורים לפני הלידה, הודיע לה הרופא כי רק שניים מהשלישייה שרדו. "אמרו לי שאחד מהם מת ברחם", סיפרה קיילה בעצב. "זה היה ממש טראומתי בשבילי".

הבנים התאומים פארקר וגרייסון נולדו באוגוסט 2017. "הם היו כל כך קטנים שהיו צריכים מיד להיכנס לטיפול נמרץ, אבל לפחות הם היו בחיים. בילינו איתם בבית החולים שלושה חודשים עד שהם היו מספיק חזקים לחזור הביתה. זה היה מדהים שסוף סוף הבאנו אותם הביתה, אבל עדיין היינו עצובים על זה שאיבדנו אל אלי, התינוקת שלא שרדה".

אחרי לידת הבנים, הרופאים אמרו שקיילה בסכנה ובני הזוג כבר לא האמינו שהם יצליחו להרות שוב - אבל אז אירע המדהים מכל: "לא רק שנקלטתי שוב להריון, ולא רק שזה היה ללא טיפולי פוריות ובאופן טבעי לחלוטין - אמרו לי פתאום שאני עומדת להביא לעולם ארבעה ילדים נוספים", משחזרת קיילה. "לא האמנו כשהלכתי לסריקה והרופא אמר לי שאני בהריון עם ארבעה. זה היה ממש מרגש מצד אחד ומצד שני, מורט עצבים".

קיילה סיפרה שמרגע קבלת הבשורה, לא הייתה לה מנוחה. "היינו מאוד עצבניים כי ידענו כמה מסוכן זה יכול להיות", היא אומרת. לדבריה, במהלך השנה שבה ילדה את שני התינוקות מתוך השלישייה, אחיה נקלע למשבר זוגי וביקש ממנה שתאמץ את שתי בנותיו - בת השש והשמונה. היא ובעלה, שאהבו מאוד את הבנות, הסכימו מיד. 

כעת הם חובקים שמונה ילדים בסך הכל, ושניהם עדיין מתקשים להאמין. "לפעמים אלן ואני לא מאמינים בנס שקרה לנו. בילינו 10 שנים בניסיון להיכנס להריון והיה שם הרבה צער ועוגמת נפש. עכשיו יש לנו משפחה ענקית של שמונה ילדים ואנחנו מאושרים עד הגג", היא מסכמת בשמחה. 

תגיות:לידההריוןפוריותטיפולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה