חדשות בארץ

תרגיל חניונים: הח"כ הסתתר ברכב – והצעת החוק של הקואליציה נפלה

חבר הכנסת גדי יברקן מהליכוד הסתתר ברכבו של חברו לסיעה, יואב קיש, ונכנס למליאה ברגע האחרון כדי להצביע נגד הצעת חוק של הקואליציה. בעקבות התרגיל הושג שוויון בהצבעה, והחוק נפל

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

האופוזיציה רשמה הלילה (חמישי) ניצחון כאשר הצליחה להפיל את אחד מהחוקים שהקואליציה העלתה להצבעה במהלך הלילה הלבן במליאת הכנסת. הניצחון הושג באמצעות 'תרגיל חניונים', לאחר שחבר הכנסת גדי יברקן מהליכוד הסתתר ברכבו של חברו לסיעה, יואב קיש, ונכנס למליאה ברגע האחרון כדי להצביע נגד החוק.

הצעת החוק עסקה בתיקון חקיקה כלכלי שהגיש יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן. בעקבות התרגיל האופוזיציוני, הושג שוויון 48 בהצבעה והצעת החוק נפלה. מחשש להפסד נוסף, הקואליציה משכה את הצעת החוק לפינוי מוקשים שעמדה על סדר היום.

(קרדיט: ערוץ כנסת)

באופוזיציה האשימו, כי חבר הכנסת אלכס קושניר (ישראל ביתנו) הפר קיזוז עם חברת הכנסת אתי עטייה מהליכוד היושבת שבעה על אביה. חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) כתב לאחר ההצבעה: "המנצחים של הערב – יואב קיש שהחביא את גדי יברקן בתא המטען שלו. והמפסידה הגדולה: עידית סילמן, ששוב שיקרה וגרמה לקושניר להפר קיזוז. עוצו עצה ותופר".

חברת הכנסת קרן ברק מהליכוד תקפה: "אופוזיציה נחושה היא המנצחת הגדולה של הלילה, מול קואליציה שמפירה כל חוק, תקנון או קוד אתי כדי להמשיך ולשרוד תוך רמיסת הכנסת והדמוקרטיה. והלילה ח"כ אלכס קושניר שהתקזז עם ח"כ אתי עטיה שקברה הלילה את אביה, הפר את הקיזוז בלי למצמץ. כל הכבוד לקברניטי האירוע יואב קיש ויריב לוין".

תגיות:מליאת הכנסתיואב קישגדי יברקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה