חדשות בארץ

עמית סגל: "שתי אמירות בעייתיות מאוד" של נפתלי בנט

הריאיונות שהעניק ראש הממשלה נפתלי בנט לכאן ב' ולגלי צה"ל זוכים לתגובות ביקורתיות. הליכוד: "בנט ממשיך 'לפרשן' במקום לקבל החלטות". יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "תהליך ההמרה של בנט לשמאל הושלם"

(צילומים: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 12, עמית סגל, התייחס הבוקר (שלישי) לריאיונות שהעניק ראש הממשלה נפתלי בנט לכאן ב' ולגלי צה"ל, וטען כי היו לבנט "שתי אמירות בעייתיות מאוד".

לדברי סגל, "לטעון שאין טעם להתמקד בפגישה של חבר קואליציה עם אנטישמי מסית, ואז לקבוע שפרעות עכו ולוד הן בגלל הזנחה של המגזר הערבי – שתי אמירות בעייתיות מאוד של בנט, גם בלי צורך לפתוח ארכיונים".

סגל כיוון לתשובתו של בנט לשאלה בכאן ב' בנוגע לפגישתו של חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ עם ראאד סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית ששוחרר מהכלא לאחר ריצוי מאסר בגין הסתה לטרור. "זה חמור מאוד", אמר, אולם הוסיף: "השאלה במה אנחנו מתמקדים. האם אנחנו מתמקדים בבאמת לטפל ביוקר הדירות בישראל, שנובע מזה שעשור לא בנו פה מספיק, או שאנחנו רוצים לריב. האם אנחנו בוחרים להתמקד בקידום התחבורה הציבורית שהוזנחה, ובטיפול באוכלוסייה הערבית שהוזנחה והתפוצצה לנו ב'שומר החומות'. או לעשות או לריב. אני מעדיף שאנחנו נעשה".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', תקף אף הוא את בנט: "תהליך ההמרה של נפתלי בנט לשמאל הושלם באימוץ הנרטיב השקרי לפיו פרעות ערביי ישראל בתקופת מבצע 'שומר החומות' הן תוצאה של הזנחה וקיפוח. פשוט אין מילים".

בליכוד הגיבו על דבריו של בנט בנוגע למשבר הקורונה: "באפס מאמץ ובאפס החלטות: בנט ממשיך 'לפרשן' בענייני קורונה במקום לקבל החלטות – גם להציל חיים וגם לתת סיוע כלכלי לעסקים ולאזרחים – כפי שאנחנו עשינו".

"בנט קיבל מנתניהו מדינה נקייה מקורונה שדורגה במקום החמישי בעולם, והיום הוא הצליח לדרדר אותנו למקום ה-21. הוא מזגזג בכל נושא חיוני בקורונה ונכשל כישלון חרוץ במבצע חיסון הילדים. בנט ממשיך 'להכיל מתים', לסכן חיים ולפגוע כלכלית בעסקים ובאזרחים – עם 0 החלטות, 0 הצלחות ו-0 הישגים".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, הגיב על התבטאותו של בנט בריאיון לגלי צה"ל לפיה הפיגועים האחרונים הם טרור של מחבלים בודדים: "‏אדוני ראש הממשלה, זה לא טרור בודדים. אלו פורעים רבים שפועלים למען בני עמם ומתוך תקווה לגרש אותנו, לפגוע ולהחליש. הם מקבלים רוח גבית מהחינוך הפלסטיני בגן ובבית הספר, מהמסגדים, מהשכונה ומההנהגה שלהם. לקרוא לזה טרור בודדים זה לא רק לטמון ראש בחול, אלא לאפשר לטרור להתעצם ולסכן אותנו".

תגיות:נפתלי בנטהליכודעמית סגלבצלאל סמוטריץ'מאזן גנאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה