חדשות בריאות

מומחי משרד הבריאות ממליצים: חיסון רביעי לבני 60 ומעלה

בעקבות ההמלצה, הנחה ראש הממשלה נפתלי בנט להיערך למבצע נרחב למתן חיסון רביעי לצוותים הרפואיים ולכלל המבוגרים העומדים בקריטריונים: "בשורה נפלאה אשר תסייע לנו לצלוח את גל האומיקרון"

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

צוות הטיפול במגיפות (צט"מ) והוועדה המייעצת לחיסונים החליטו אמש (שלישי) להמליץ על מתן חיסון רביעי נגד קורונה לבני 60 ומעלה, למדוכאי חיסון ולעובדי מערכת הבריאות. ההמלצה כפופה לאישורו של מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש.

על פי ההמלצה, שהתקבלה ברוב קולות, מנת הדחף הנוספת תינתן לבני 60 ומעלה, מדוכאי חיסון ועובדי מערכת הבריאות, ובתנאי שעברו 4 חודשים מהמנה השלישית.

בנוסף, חברי הצוות והוועדה המייעצת המליצו להקדים את מתן המנה השלישית ל-3 חודשים לאחר המנה השנייה, במקום 5 חודשים, וזאת כחלק מההיערכות לגל החמישי.

המומחים ציינו, כי ההמלצה היא "לצאת למבצע בהקדם, תוך בחינת הנתונים בימים הקרובים".

בעקבות ההמלצה, הנחה ראש הממשלה נפתלי בנט, בשיחה עם שר הבריאות ניצן הורוביץ, בכירי משרדו וראשי קופות החולים מכבי, לאומית, כללית ומאוחדת, להיערך למבצע נרחב לחיסון רביעי של כלל המבוגרים מעל גיל 60 (בדגש על פרויקט "מגן אבות") והצוותים הרפואיים בישראל.

"זו בשורה נפלאה אשר תסייע לנו לצלוח את גל האומיקרון ששוטף את העולם", מסר בנט לאחר פרסום המלצת הצט"מ. "מדינת ישראל ממשיכה לעמוד בחזית ההתמודדות העולמית עם המגפה. אזרחי ישראל היו הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, ואנו ממשיכים להוביל גם עם החיסון הרביעי".

"אני קורא לכל מי שעומד בקריטריונים שקבעו חברי הוועדה – צאו להתחסן. קחו אחריות על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. החיסונים מצילים חיים".

"אני מברך את חברי הצוות לטיפול במגפות, וכן את שר הבריאות ניצן הורוביץ, את מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש ואת אנשי מערכת הבריאות כולה, על עשייתם המסורה מסביב לשעון. לאזרחי ישראל המסר שלי הוא – אל תבזבזו זמן, צאו להתחסן".

תגיות:חיסוןנפתלי בנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה