ספרים

שולי שמואלי על ספרה החדש: "למי שרוצה לגלות על הסודות הרוחניים שמנהלים את חיינו"

"מחשבה יוצרת מציאות – כוחה של מחשבה בהתבסס על מקורות ביהדות ומחקריים מדעיים, בליווי הדרכה לשיפור איכות חיינו והגשמת משאלות ליבנו" – ספרה החדש של שולי שמואלי. בואו לגלות איך להיות אנשים מאושרים יותר, ולשפר את איכות חייכם

אא

כולנו מכירים את האנשים האלה שהכול הולך להם טוב בחיים – עבודה נחשקת, בית נאה, משפחה לתפארת, בריאות. מוצלחים שכאלה. מה הסוד שלהם? האם יש איזשהו טריק שלא שמענו עליו לסוד ההצלחה בחיים?

המסע שלי לגילוי עקרונות הקסם התחיל לפני כמה שנים, כשהייתי במצב קצת פחות זוהר. סירבתי לקבל את המציאות. "משהו חייב להשתנות, ואני הולכת לגלות איך", קבעתי. מאז למדתי והתעמקתי והתמקצעתי בכל הקשור לנושא המחשבה והשפעתה על חיינו. עיינתי בתוך המקורות היהודיים, למדתי ממורי דרך בתחום הנפש, חיפשתי מחקרים מדעיים ונגעתי בכל מה שיכול לתת לי את הפתרון לחידה העלומה של השגת משאלות ליבנו.

לאחר תקופה של לימוד בנושא, בעת משבר, הפעלתי את אחד העקרונות היסודיים הנלמדים בספר זה, ותוך ארבעה ימים בלבד (!) הישועה לא איחרה לבוא. חוויתי ישועות נוספות, ובשעה שהסובבים אמרו לי "תרדי מזה" - החלומות הפכו למציאות.

החלטתי שאת הידע שצברתי אינני יכולה לשמור לעצמי, ועליי לחלוק עם אחרים את מה שיכול לשנות את חייהם ולחולל בהם פלאים של ממש.

אנשים חולמים להיות מאושרים יותר, חולמים להשיג שאיפות, רוצים להיות במקום אחר בחייהם וטוב יותר, אבל מעבירים חיים שלמים של פשרנות, של "זה מה יש", והאמת – שזה ממש לא חייב להישאר כך. בעזרת ספר זה, המתבסס על מקורות חז"ל ומחקרים בתחום הרפואה והנפש, תוכלו לגלות ידיעות מדהימות ולקבל טכניקות פשוטות ליישום, שייקחו את החיים שלכם קדימה אל עבר מחוזות שלא הכרתם.

* הספר זכה להסכמותיהם של הרב ישראל גנס, ראש ישיבת "קול תורה" לצעירים ורב קהילות בשכונת בית וגן בירושלים, והרב שלמה ידידיה זעפראני, נשיא קהילות "עמלי התורה" ואב בית דין וראש כולל "כתר תורה".

ניתן להשיג את הספר 'מחשבה יוצרת מציאות' בהידברות שופס כאן או בטל': 073-222-1250

תגיות:ספרמחשבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה