חדשות בריאות

זינוק בתחלואה: יותר מ-1,300 מאומתים ביממה, מקדם ההדבקה עלה ל-1.28

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול נרשם מספר המאומתים היומי הגבוה ביותר מזה חודשיים. בארצות הברית מדווחים כי האומיקרון הפך לווריאנט הדומיננטי במדינה, עם 73% מכלל המאומתים

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי), כי אתמול אובחנו 1,306 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה – הנתון היומי הגבוה ביותר חודשיים. שיעור החיוביים היומי ממשיך לעלות, ועמד אתמול על 1.27% מתוך כ-105 אלף בדיקות שפוענחו. זינוק נוסף נרשם במקדם ההדבקה, והוא עומד כעת על 1.28.

בבתי החולים מאושפזים 130 חולי קורונה, 81 מהם במצב קשה. מצבם של 48 חולים מוגדר קריטי. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה כתוצאה מסיבוכי הנגיף עומד על 8,232.

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים אמש התייעצות עם בכירי משרד הבריאות בעניין המשך ההתמודדות עם וריאנט האומיקרון. בדיון נדונו אפשרויות שונות להידוק ההגבלות – בין היתר הגבלת התקהלות, וכן הרחבת התו הירוק והחלתו גם על ענפי המסחר – אולם לא התקבלו החלטות. ההתייעצויות יימשכו גם היום. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי לאחר שיגובש מתווה מקיף להתמודדות עם האומיקרון יתכנס קבינט הקורונה לדון בפרטיו.

בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית (CDC) דיווח הלילה על מקרה מוות ראשון מווריאנט האומיקרון – גבר בן 50 שסבל ממחלות רקע ולא היה מחוסן. על פי נתוני ה-CDC, האומיקרון הפך לזן הדומיננטי בתחלואת הקורונה בארצות הברית – עם שיעור של 73% נדבקים בזן זה מכלל המאומתים לקורונה. לפני שבוע עמד שיעור הנדבקים באומיקרון במדינה על 12% מכלל המאומתים, ושבוע קודם לכן על 3% בלבד.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונהאומיקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה