חדשות בארץ

"לבנות את חומש": אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד מדברת

אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע ירי סמוך לחומש שבשומרון, קראה לממשלה להסדיר את הישיבה במקום ובהמשך לחדש את היישוב היהודי: "הדם של יהודה יקר מדי"

הלווייתו של דימנטמן הי"ד, שלשום (צילום: פלאש 90)הלווייתו של דימנטמן הי"ד, שלשום (צילום: פלאש 90)
אא

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה הי"ד שנרצח ביום חמישי האחרון בפיגוע ירי סמוך לחומש שבצפון השומרון, קראה הבוקר (ראשון) לממשלה לחדש את היישוב היהודי בחומש.

בהצהרה לתקשורת אמרה דימנטמן: "יהודה לא השאיר לי צוואה, הוא היה בן 25. אתמול חבר שלו הראה לי שהוא כתב לפני שש וחצי שנים, כששאלו בפורום 'מה תעשה אם יישאר לך רק שבוע אחד לחיות', ויהודה ענה שם – ללמוד תורה בחומש. זאת הצוואה שלו".

"אני פונה לראש הממשלה נפתלי בנט: יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר ולאבטח אותה. יש שם בחורים צדיקים שמוסרים את הנפש בשביל כולנו, בשביל כל עם ישראל. הם סיירת מטכ"ל שלנו, חיילים ללא מדים. אני פונה אליך, עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה ולאפשר לעם ישראל לעלות לשם. בעזרת השם, בהמשך גם להחזיר לשם את היישוב שהיה".

"נרצחו שם הרבה אנשים, הדם של יהודה יקר מדי", הוסיפה האלמנה. "אי אפשר לחזור לשגרה אחרי שדם של נשמה טהורה כזאת נשפך. אני מרגישה את יהודה כל הזמן מבקש דרכי – לבנות את חומש, חומש תחילה".

כוחות צה"ל, ימ"מ ושב"כ לכדו הלילה את חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בו נרצח דימנטמן ונפצעו שני בני אדם נוספיםשבעת המחבלים, מהם ארבעה שביצעו את הפיגוע ושלושה החשודים בסיוע, נתפסו בכפר סילת אל-חארית'יה שבאזור ג'נין. המעצר בוצע ללא התנגדות מצד המחבלים וללא ירי של כוחות הביטחון.

במהלך המבצע ללכידת החוליה נתפסו כלי הנשק ששימשו, ככל הנראה, לביצוע הפיגוע: שני רובי M-16 ורובה מסוג קרלו. מדובר צה"ל נמסר כי "החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, והוסגרו אמצעי הלחימה של החשודים ששימשו לביצוע הפיגוע. צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב"

תגיות:פיגוע יריהשומרוןיהודה דימנטמן הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה