חדשות בארץ

סוף המצוד: נלכדו המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד

שבעת המחבלים המעורבים בפיגוע סמוך לחומש, בו נרצח דימנטמן, נתפסו בכפר סילת אל-חארית'יה בתום פעילות מבצעית ומודיעינית. המעצר בוצע ללא התנגדות וללא ירי. המחבלים הועברו להמשך חקירת שב"כ

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(עודכן: 7:53)

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל, ימ"מ ושב"כ לכדו הלילה (ראשון) את חוליית המחבלים שביצעה ביום חמישי האחרון את הפיגוע סמוך ליישוב חומש שבצפון השומרון. בפיגוע נרצח יהודה דימנטמן הי"ד ונפצעו שני בני אדם נוספים.

שבעת המחבלים, מהם ארבעה שביצעו את הפיגוע ושלושה החשודים בסיוע, נתפסו בכפר סילת אל-חארית'יה שבאזור ג'נין. המעצר בוצע ללא התנגדות מצד המחבלים וללא ירי של כוחות הביטחון. במהלך המבצע נתפסו כלי הנשק ששימשו, ככל הנראה, לביצוע הפיגוע: שני רובי M-16 ורובה מסוג קרלו.

מדובר צה"ל נמסר כי "החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, והוסגרו אמצעי הלחימה של החשודים ששימשו לביצוע הפיגוע. צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב".

שר הביטחון בני גנץ מסר: "מברך את כוחות הביטחון, בהובלת צה"ל והשב"כ, על פעולה מהירה, מקצועית ונחושה לאיתור המחבלים שאחראים לרצח יהודה דימנטמן ז"ל. נמשיך נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל".

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, בירך אף הוא על לכידת החוליה: "פעולה מהירה ונחושה של הימ"מ הובילה למעצרם הלילה של המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן ז"ל. ברכות לצה"ל ולשב"כ על לכידתם של המחבלים. ידע כל מחבל שפגע באזרח ישראלי כי יבוא יום והוא יפגוש את זרועות הביטחון פנים אל פנים. אנחנו לא ניכנע לטרור".

תגיות:פיגוע יריהשומרוןיהודה דימנטמן הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה