חדשות בארץ

אלי אבידר ממשיך לתקוף: בנט לא מתכוון לקיים את הרוטציה

בחדשות 13 דווח, כי השר בלי תיק אלי אבידר טען בשיחה סגורה שראש הממשלה נפתלי בנט אינו מתכוון לקיים את הרוטציה עם שר החוץ יאיר לפיד: "יש עתיד ישנים בעמידה"

אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר בלי תיק, אלי אבידר, שהביע בתקופה האחרונה אי שביעות רצון מתפקודה של הממשלה, ממשיך לספק כותרות.

על פי הדיווח אמש (רביעי) בחדשות 13, אבידר אמר בשיחה סגורה כי ראש הממשלה נפתלי בנט מרמה את ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד ולא מתכוון לבצע את הרוטציה עמו בראשות הממשלה.

אבידר צוטט בדיווח כמי שטען ש"יש עתיד ישנים בעמידה. מדיניות בנט, זריעת היסטריה ומניעת החירות, ביטול מתווה הכותל, מסמוס ועדת חקירה לצוללות, וההתנגדות לחוק הנאשם, מוכיחים שבנט וימינה לא מתכוונים לקיים את הרוטציה. נעשה הכל כדי לא לאפשר להם להפיל את ממשלת השינוי".

שלשום תקף אבידר בחריפות את החלטתם של בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ להחיל חובת הצגת תו ירוק בקניונים: "זהו צעד נמהר, ללא היגיון אפידימיולוגי וללא קשר למציאות", כתב בטוויטר. "זוהי מכה לבעלי העסקים ומכה לאזרחים. הציבור הדמוקרטי מאבד את האמון שעוד נותר לו, ואשמים הם אלה שנותנים לטירוף הזה יד".

בסוף החודש שעבר פרץ בישיבת הממשלה עימות חריף קולני בין אבידר ובנט, על רקע ההחלטה להפעיל מחדש את איכוני שב"כ לצורך מעקב אחר מאומתים לזן אומיקרון. אבידר, המתנגד לשימוש באיכונים, צוטט כמי שתקף את ראש השב"כ רונן בר וטען כי "התאהב בכלי" של האיכונים. בנט הגיב: "אתה לא תכפיש את ראש השב"כ שעושה עבודה מצוינת. מי אתה בכלל?".

כזכור, עם מינויו לשר בלי תיק קיבל אבידר הבטחה להתמנות בהמשך לשר המודיעין במקומו של אלעזר שטרן. אלא ששטרן, שהיה אמור להתמודד על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית, הסיר את מועמדותו ונשאר במשרדו. אבידר הבהיר לא אחת בעבר כי אין לו כוונה להישאר שר בלי תיק, ואיים להתפטר מהממשלה ולחזור לכהן כחבר כנסת.

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטאלי אבידר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה