חדשות בארץ

פלסטינים עקרו עצי זית של יהודים בהר חברון; סמוטריץ’: "ההסתה עובדת"

פלסטינים תועדו עוקרים עצי זית בבעלות יהודית בשטח המועצה האזורית הר חברון. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "ההסתה של עמר בר לב עובדת"

אא

(קרדיט: דוברות הר חברון)

בצל הסערה סביב דבריו של השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, על "אלימות מתנחלים", תועדו היום (רביעי) פלסטינים עוקרים עצי זית שנשתלו באדמות בבעלות יהודית בשטח המועצה האזורית הר חברון, סמוך ליישוב אביגיל.

ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי מסר: "בעוד שרים בממשלה מדברים עם תת מזכירת המדינה של ארצות הברית, לנו יש פה עסק עם תתי אדם. את הווידיאו הזה של עקירת עצי זית ששתלו אותם 'מתנחלים' כדאי להביא לידיעת תת מזכירת המדינה נולנד. כדי שהעולם יבין מי כאן האלים באמת".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב בחריפות: "ההסתה של בר לב עובדת. לפני כשעה עקרו ערבים כרם שנטעו תושבי אביגיל לפני השמיטה. בר לב היה שם אתמול עם מפכ"ל המשטרה כדי לתת רוח גבית לטרור ולמאבק של הערבים במתיישבים, תוך אימוץ הנרטיב השקרי על אלימות המתנחלים. והערבים הבינו את המסר. לא נשכח לבנט ושקד שהפכו אותו לשר שנלחם במתיישבים".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) קרא לבר לב להתפטר: "הידיים ידי הפורעים הערבים, הגיבוי מגיע מהשר לביטחון פנים שטוב שיפנה את מקומו".

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, אמר: "בזמן שהשרים גנץ ובר לב כל כך דואגים מ'אלימות מתנחלים', המחבלים הערבים ממשיכים לנהוג בבריונות ובאלימות ועוקרים כרם שנטעו תושבי אביגיל. הקול קולם של בנט גנץ ובר לב, והידיים ידי ישמעאל. האחריות מוטלת על בנט ושקד שאחראים למנות את מייסד 'שלום עכשיו' לשר בממשלה'".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'עמר בר לב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה