סלבס בהתחזקות

השחקן מיכאל אלוני ביקר בציונו של הרבי מלובביץ’, הניח תפילין וביקש ברכה

השחקן מיכאל אלוני, שמשחק צעיר חרדי בסדרת טלוויזיה, ביקר בציונו של הרבי מלובביץ בניו יורק, שם ניצל את ההזדמנות להניח תפילין ולהתפלל במקום. אלוני אף הנחה אירוע התרמה גדול למען חיילי צה"ל, כשהוא חובש כיפה

אא

השחקן הישראלי מיכאל אלוני הגיע לסיור ותפילה בציון הרבי מלובביץ' בניו יורק. אלוני, המשחק צעיר חרדי בסדרת הטלוויזיה "שטייסל", שוהה בימים אלו בארצות הברית במסגרת השתתפותו באירוע ההתרמה השנתי של עמותת "בלב אחד" הפועלת לשיקום חיילי צה"ל שנפצעו בקרב. באירוע שהתקיים השבוע השתתפו ידוענים רבים מהארץ ומהעולם שהצליחו לגייס 1.7 מיליון דולר עבור המטרה החשובה.

כאמור, אלוני ניצל את ההזדמנות לבקר בציונו של הרבי כשהוא  מלווה בשליח חב"ד במנהטן, הרב אוריאל ויגלר. אלוני הניח תפילין והתפלל במקום ולאחר מכן כתב פתק עם בקשה לברכה והצלחה, והטמין אותו בציון.  

בתקופת משבר הקורונה, אלוני יצא להגנת הציבור החרדי ומתח ביקורת חריפה על ההתמקדות התקשורתית בציבור זה: "אני רואה חדשות כמו כולם ואני רואה תמונות של תלמודי תורה פתוחים ושל חתונות המוניות, אבל לא מראים לנו את כל המקומות הסגורים, את כל תלמודי התורה ששומרים על ההנחיות. לא מראים לנו את הכלל במגזר החרדי, אלא את היוצאים מהכלל. הכי קל להסית את עצמנו נגד עצמנו. למה? כי יש מי שמרוויח מזה. אז די, חלאס, זה משעמם אותי", אמר אלוני בראיון לידיעות אחרונות.

תגיות:מיכאל אלונישטייסל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה